eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
  • Data: 2011-05-11 17:06:37
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Śr 11 05 2011 18:41, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę?

    Naprawdę.

    > Ja takie rzeczy miałem od dawna i to nie w smartfonach.

    I co z tego że miałeś, skoro myśl o pożyczeniu jej komuś tak Cię szokuje?

    > Oczywiście zapomniałeś o tym, że jak tę kartę komuś pożyczyłeś to
    > nie masz ze sobą tego co na niej było.

    A jak nic na niej nie było?

    > Oczywiście zawsze można mieć
    > kilka kart, tylko w jakim celu? By zgubić?

    Zgubić kartę pamięci z tele/smartfonu? Niezły jesteś.

    > Akurat w portfelu to się inne rzeczy przydają, niż przejściówka na sd.

    Argument do bani.

    > Obawiam się, że tego samego, tylko nie zauważyłeś pewnych mechanizmów
    > i konsekwencji ich stosowania.

    A do czego pijesz?

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D