eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto winien?Re: Kto winien?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH
    !peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kto winien?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
    <xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
    <m...@4...net>
    <mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
    <27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
    <mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl> <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqhe4k$ght$1@node2.news.atman.pl> <s...@t...dom.local>
    <f...@4...net>
    Date: Fri, 14 Aug 2015 02:08:14 +0200
    Message-ID: <1prod8yvvzaiz$.710ivs94dkfk$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1439510895 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4767 89.77.179.152:59906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2965
    X-Received-Body-CRC: 4144564325
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567164
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 01:03:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Thu, 13 Aug 2015 15:48:56 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):
    >> Shrek <...@w...pl> napisał(a)
    >>> On 2015-08-12 18:52, mk4 wrote:
    >>>> Realnie powinnismy wpisywac 9. Czyli normalny suchy letni dzionek. A dla
    >>>> lepszych hamulcow to i 10-11 nie bedzie za duzo. Jak mamy wpisac cos
    >>>> mniej niz 9 to trzeba wpierw mocno rozwazyc redukcje predkosci.
    >>>
    >>> Hmmm. A nie jest tak, że maksymalne opóznienie wynosi przyspieszenie
    >>> ziemskie*współczynnik przyczepności? Przyspieszenie ziemskie jakie jest
    >>> takie jest, ale nawet w warunkach bojowych nie przekracza 9,81 natomiast
    >>> współczynnik przyczepności też raczej 1 nie przekracza.
    >>
    >> Współczynnik tarcia może być dowolnie duży! Skąd wziąłeś to ograniczenie
    >> do 1?
    >
    > Tak dowolnie to nie, w praktyce trudno spotkac 1, ale opona na
    > asfalcie widac potrafi nieco przekroczyc.
    >
    >>F1 hamują z opóźnieniem 5g.
    >
    > Majac docisk aerodynamiczny.
    >
    > Ciekawsze sa amerykanskie dragstery - osiaga to 4g srednio przy
    > rozpedzaniu, na poczatku ponoc nawet 10g, a wtedy przeciez docisku
    > jeszcze nie ma.

    A jest ;)

    Dragster waży około 1050kg, a ciąg ze skierowanych w górę rur wydechowych
    daje mu dodatkowe 500kg docisku :)

    Swoją drogą nieźle - gdyby mu ten wydech skierować w tył, to przyspieszyłby
    do 100km/h w jakieś 6s i to wszystko nie puszczając sprzęgła ;)

    Faktycznie ciekawe maszyny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: