-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Thu, 13 Aug 2015 08:40:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <mqhe4k$ght$1@node2.news.atman.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
<mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
<mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
<27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
<mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl> <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439448020 16957 83.142.198.226 (13 Aug 2015 06:40:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 06:40:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567123
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-12 18:52, mk4 wrote:
> Realnie powinnismy wpisywac 9. Czyli normalny suchy letni dzionek. A dla
> lepszych hamulcow to i 10-11 nie bedzie za duzo. Jak mamy wpisac cos
> mniej niz 9 to trzeba wpierw mocno rozwazyc redukcje predkosci.
Hmmm. A nie jest tak, że maksymalne opóznienie wynosi przyspieszenie
ziemskie*współczynnik przyczepności? Przyspieszenie ziemskie jakie jest
takie jest, ale nawet w warunkach bojowych nie przekracza 9,81 natomiast
współczynnik przyczepności też raczej 1 nie przekracza. I to są idealne
warunki. Więc 9,81 (a w zasadzie trochę poniżej) to maksymalne i to
teoretyczne opóźnienie jakie jesteś w stanie wykrzesać z przyczepności
opon, bez udziału elementów krajobrazu albo jakiejś kotwicy;) A ty byś
chciał 11 - to przeczy zasadom fizyki chyba. W praktyce to to 7,5 ciężko
osiągnąć nawet na dobrym asfalcie, z dobrymi oponami i doskonałymi
tarczami i klockami. A jeszcze dochodzi czynnik białkowy. Chyba że coś
pominąłem.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 08:43 Shrek
- 13.08.15 17:48 Tomek Kańka
- 13.08.15 19:39 mk4
- 14.08.15 01:03 J.F.
- 14.08.15 02:08 Tomasz Pyra
- 14.08.15 02:46 J.F.
- 16.08.15 20:54 Shrek
- 16.08.15 20:57 Shrek
- 16.08.15 21:01 Tomasz Pyra
- 16.08.15 22:57 Tomek Kańka
- 17.08.15 06:31 Shrek
- 17.08.15 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=