-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Thu, 13 Aug 2015 08:40:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <mqhe4k$ght$1@node2.news.atman.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
<mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
<mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
<27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
<mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl> <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439448020 16957 83.142.198.226 (13 Aug 2015 06:40:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 06:40:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567123
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-12 18:52, mk4 wrote:
> Realnie powinnismy wpisywac 9. Czyli normalny suchy letni dzionek. A dla
> lepszych hamulcow to i 10-11 nie bedzie za duzo. Jak mamy wpisac cos
> mniej niz 9 to trzeba wpierw mocno rozwazyc redukcje predkosci.
Hmmm. A nie jest tak, że maksymalne opóznienie wynosi przyspieszenie
ziemskie*współczynnik przyczepności? Przyspieszenie ziemskie jakie jest
takie jest, ale nawet w warunkach bojowych nie przekracza 9,81 natomiast
współczynnik przyczepności też raczej 1 nie przekracza. I to są idealne
warunki. Więc 9,81 (a w zasadzie trochę poniżej) to maksymalne i to
teoretyczne opóźnienie jakie jesteś w stanie wykrzesać z przyczepności
opon, bez udziału elementów krajobrazu albo jakiejś kotwicy;) A ty byś
chciał 11 - to przeczy zasadom fizyki chyba. W praktyce to to 7,5 ciężko
osiągnąć nawet na dobrym asfalcie, z dobrymi oponami i doskonałymi
tarczami i klockami. A jeszcze dochodzi czynnik białkowy. Chyba że coś
pominąłem.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 08:43 Shrek
- 13.08.15 17:48 Tomek Kańka
- 13.08.15 19:39 mk4
- 14.08.15 01:03 J.F.
- 14.08.15 02:08 Tomasz Pyra
- 14.08.15 02:46 J.F.
- 16.08.15 20:54 Shrek
- 16.08.15 20:57 Shrek
- 16.08.15 21:01 Tomasz Pyra
- 16.08.15 22:57 Tomek Kańka
- 17.08.15 06:31 Shrek
- 17.08.15 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod