eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!nn
    rpd.internetia.pl
    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 13:54:00 +0200
    Organization: Samodzielna, Całkowicie Oddana, Trupa Terminatorów. Astronauci Także
    Atakują Czasami Ale Mało Aktywnie
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@e...rdc.pl>
    References: <gspgm4$hv5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gspk18$p40$1@news.wp.pl>
    <gspkio$bn3$1@news.onet.pl> <gspqpv$5om$1@inews.gazeta.pl>
    <op.usudx7e2bkkx24@attitudeadjuste>
    <gsq12u$aqf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gsq3i2$f43$1@news.interia.pl>
    <op.usuk9v2fbkkx24@attitudeadjuste>
    <s...@e...rdc.pl>
    <49f1626d$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <o...@a...home.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: epsilon.rdc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1240574711 25238 77.252.106.53 (24 Apr 2009 12:05:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 12:05:11 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Orig-Path: epsilon.rdc.pl!not-for-mail
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
    X-Truskawki: Z cukrem i śmietaną
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595282
    [ ukryj nagłówki ]

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Leszek Karlik"
    >>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Liebherr_T_282B
    >[...]
    >>> Ale w jego oponie to mozna kawalerke urzadzic:)
    >[...]
    >> A nawet jeśli dopuszczamy różne jednorazowe wybryki, żeby było "równo",
    >> to Schwerer Gustav miał cztery wózki po dziesięć osi, a masę ok. 1350
    >> ton. Co daje ok. 33tony/oś. Podejrzewam, że po prostu klasycznego toru
    >> nie da się znacząco bardziej obciążyć bez uszkodzenia szyn.
    >Oj, żartowniś z Ciebie.

    Ależ oczywiście.

    >Problem polega na tym, że taki pociąg to ma dużo
    >więcej osi niż taki Liebherr, nie zmieścisz pod pociągiem tyle samo osi z
    >takimi wielkimi kołami, nie mówiąc o masie całego zawieszenia, kół etc.
    >takiego
    >monster trucka.

    Oczywiście, że pociąg ma dużo więcej osi. Ale zastanów się dlaczego
    Schwerer Gustav jednak miał ich tyle, a nie miał ich np. osiem. Owszem,
    podejrzewam, że standaryzacja części grała tu pewną rolę, ale
    ograniczenia fizyczne też pewnie robiły swoje.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Letterman of Borg - "Ok, Top 10 reasons why
    .\....@e...eu.org.\.\. resistance is futile.
    \.http://epsilon.eu.org/\.\
    .\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: