  • 1. Data: 2011-03-01 15:34:55
    Temat: Kto to k..wa wymyslil???
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    http://www.youtube.com/watch?v=QaCpBpLzoVw

    ktos to wydumal, sprzedal, a teraz ja to mam zarejestrowac :)))

    Kuczu ale kierownice to chyba miales wieksza???

    T.

  • 2. Data: 2011-03-01 17:06:33
    Temat: Re: Kto to k..wa wymyslil???
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Mar, 16:34, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=QaCpBpLzoVw
    >
    > ktos to wydumal, sprzedal, a teraz ja to mam zarejestrowac :)))
    >
    > Kuczu ale kierownice to chyba miales wieksza???

    Co o tej wydumce mówi AS200? Czy lampa posiada homologację na
    zamontowanie Xenona? O tylnym oświetleniu nie w osi pojazdu nie
    wspominając...

    PS. Łańcuch??
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-03-01 18:04:04
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** AZ
    Co o tej wydumce mówi AS200?

    AS 200 ?
    ten z Pana Samochodzika i zagadek fromborka???

    *** PS. Łańcuch??

    Ano - brutalny jak w motocyklu zuzlowym :)

  • 4. Data: 2011-03-01 19:41:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 16:34, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QaCpBpLzoVw
    >
    > ktos to wydumal, sprzedal, a teraz ja to mam zarejestrowac :)))

    Nie wolno tego rejestrowac bo:

    nie ma kierunkowskazow, licznika, tlumikow, przedniego blotnika, oslony
    lancucha, ma za krotki tylny blotnik. ;)

    > Kuczu ale kierownice to chyba miales wieksza???

    tak.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-03-02 11:14:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tytus napisał(a):
    > ktos to wydumal, sprzedal, a teraz ja to mam zarejestrowac :)))

    Pedalarnia palona z guzika.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead