-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto się zakopał?
Date: Thu, 16 Dec 2010 23:57:50 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <iee5he$vbc$1@news.onet.pl>
References: <ie9257$q0h$2@news.net.icm.edu.pl> <m...@r...power.pl>
<4d086372$0$21006$65785112@news.neostrada.pl> <iea0qi$1ds$1@news.onet.pl>
<4d090e3f$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: t...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: 82.177.17.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292540270 32108 82.177.17.4 (16 Dec 2010 22:57:50 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Dec 2010 22:57:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d090e3f$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335361
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-15 19:51, to pisze:
> E tam, po zwykłym śniegu można na zimówkach jechać i 150. ;-) Ale to też
> trochę od auta no i opon zależy, u mnie powyżej 100 trzeba się już trochę
> skupić, bo gdyby pojawiło się np. trochę lodu to byłoby nie za wesoło. A
> jest to dość ciężkie i stabilne auto.
Jak jedziesz na wprost i nikt ci nie zajeżdża drogi to możesz i na
lodzie jechać 100, przyczepność się przydaje jak zamierzasz zmieniać
kierunek ;)
Tak naprawdę to podczas trudnych warunków trzeba uważać na zaspy i aby
nie wjechać np prawym kołem po za asfalt wtedy można spotkać się z
przydrożnym krzakiem czy drzewem.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.10 00:03 The_EaGle
- 17.12.10 00:11 The_EaGle
- 17.12.10 00:33 The_EaGle
- 17.12.10 10:01 LEPEK
- 17.12.10 10:03 to
- 17.12.10 10:04 Cavallino
- 17.12.10 10:12 LEPEK
- 17.12.10 12:19 Artur\(m\)
- 17.12.10 14:52 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte