    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kto sfotografóje więcej maków niz ja?
    Date: Sun, 19 Jul 2009 20:44:36 +0200
    Sender: j...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl

    XX YY pisze:
    > naczytales sie gdzies w sieci teorii roznych i piszesz tak zeby pisac
    > bez zwiazku ze stanem rzeczywistym.
    > wczoraj pisales o forsowaniu dynamiki , dzisiaj o linearyzacji.
    > alez to brzmi fachowo.

    Niestety, nie ja to wymyśliłem, ale tęgie głowy wydające grube papierowe
    książki w takich nakładach jakie mają wszyscy polscy autorzy do kupy wzięci.

    Reszta to mieszanie faktów, tego co już powiedziałem z bzdurami, szkoda
    komentować. Nota bene tak samo łatwo przesterować sygnał w czerwieniach
    jak i w zakresie bliskim nadfioletu (polecam sfotografować np. bratki) -
    gdzież zatem to przesunięcie ku czerwieni? :)

    > sezon na maki sie skonczyl.
    > nie widze wiekszych problemow wiedzac jak wlasny aparat reprodukuje
    > czerwony.
    > w canonie wiem , ze jest nadwrazliwy - trza lekko in minus , w
    > poprzednim c trzeba bylo sporo.
    > w panasoniku zadnych poprawek robic nie musze , oddanie czerwieni
    > jest zdecydowanie blizsze prawdzie.

    Znafca i cudotfurca w jednym :)
    Pokaż zatem róże czy inne bratki skoro maków już nie ma, będziesz
    pierwszym człowiekiem na ziemi, który potrafi zrobić zdjęcie takich
    kwiatów przypominające oryginał. Gwarantuję potem długą kolejkę
    nadzianych grafików chętnych do nauki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl