  • Data: 2011-03-21 12:56:12
    Temat: Re: Kto przepisuje zniżki OC na AC?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-25 17:38, Scyzoryk pisze:

    > AXA Direct (możesz wykonać kalkulację w necie)
    >
    > Jak chcesz mogę ci na priv podać numer mojej polisy to dostaniesz dodatkowe
    > kilkadziesiąt PLN zniżki (taka promocja)
    >
    > Do tego chyba gratis podstawowy zakres Assistance.
    >
    > Ja nie znalazłem korzystniejszej oferty.

    To ja może pokażę moją wycenę którą mi zrobił kalkulator AXy.

    "W cenie Pakietu uwzględniono:
    Zniżkę za bezszkodowość OC
    Zniżka 60%
    Dodatkowa zniżka od AXA DIRECT -31%"
    i teraz ...tadaaaaaa

    Wysokość składki do zapłaty: 6046 zł

    Rzeczywiście, ciężko znaleźć tak "korzystną" ofertę. Samochód wartości
    18k, wariant OC+AC bez udziału własnego+NW kierowcy i pasażerów na
    50k+ubezpieczenie od kradzieży (osobna pozycja, drobne 675zł ) +
    ubezpieczenie AC w Europie (osobna pozycja, 183 zł). Dla porównania to
    samo w LD + ubezpieczenie szyb wyszło mi po zniżce marketingowej +
    zniżce za płatność kartą ... 1140 zł. Jedyna różnica to NNW dla kierowcy
    i pasażerów na 20k a nie 50k, no ale bez przesady.

    --
    MZ