eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Date: Tue, 23 Aug 2016 12:01:18 +0200
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <57bc16ad$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    References: <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2ruy8y8u55b2$.17jsh4q75d5o1$.dlg@40tude.net>
    <nosqfk$bl1$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <novb8b$o6o$1@node1.news.atman.pl>
    <57b42dc8$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57b4df5a$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57b6ce6b$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <57bbf99c$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <57bc16ad$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <a...@n...v.pl>
    User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.186.214
    X-Trace: 1471946479 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 79.184.186.214:38571
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704614
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 23 Aug 2016 11:26:06 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > Jak już wcześniej pisałem, odpowiedź zna ten, kto się zgodził na
    warunki
    > zaproponowane w umowie potwierdzając ją własnoręcznym podpisem.


    Niekoniecznie. Klient Orange nie musi być specjalistą od
    telekomunikacji i tych ten tego... internetów. Klient ma prawo
    twierdzić że nie był świadomy itd. itp. A nawet powołać się na tzw.
    błąd oświadczenia woli.

    Zupełnie inaczej Orange. Sprzedając dostęp do Internetu działa
    komercyjnie i profesjonalnie. Musi wiedzieć co sprzedaje. Oczywiście
    może odmówić stronie trzeciej, ale na pytanie klienta musi udzielić
    wyjaśnień.

    Umowa została potwierdzona podpisami przez obie strony. Twierdzenie.
    że tylko klient wie co i jak ma być świadczone przez Orange jako
    usługodawcę, jest fałszywe. Co łatwo dowieść: gdyby tak było, to
    Orange nie mogłoby wywiązać się z umowy, bo nie wiedziałoby czego
    umowa ta dotyczy. Trywialne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: