eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-14 14:49:52
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-08-14 o 00:39, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 13 Aug 2016 20:39:13 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    >>(...)
    >> Tak, i wielu ludzi wciąż w nim tkwi. W latach siedemdziesiątych
    >> ubiegłego wieku dość powszechne było przekonanie, że wysoki
    >> poziom obsługi należy się tylko wybranym. A zwykły klient musi
    >> się najpierw wkupić w łaski.
    >
    > Cos w tym jest ... ale czy sie skonczylo ?
    > Nadal sa luksusowe hotele, biznes klasa w salotach itp.
    >
    > Na Discowery byl kiedy program o drogich samochodach.
    > No i mowi jeden z wlascicieli ... a z tego co mowi, to wynika, ze
    > zaleta drogiego samochodu jest to, ze on jest drogi.
    > Podjezdzasz gdzies, i od razu cie lepiej traktuja ...
    >

    Zanim w Polsce zaczynały się pierwsze fiskalizacje (1993?), to jeździło
    się kilkuosobową ekipą, m.in. po różnych PSS-Społem i innych większych
    firmach.
    Szło się na obiad do lokalnej restauracji, najczęściej marki "Jubilatka"
    lub coś w ten deseń.
    Jeśli po kilku minutach nie pojawiła się kelnerka, to na stół wykładało
    się telefon komórkowy - Motorolę "skrzydlaka" lub jakąś inną Nokię
    "cegłę". Praktycznie od razu zjawiała się obsługa, często nawet w sile
    dwóch kelnerek.

    Takie to były czasy ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: