  • Data: 2017-08-03 13:50:35
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-03 o 13:03, Radowan pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie spotkałem takiego skrzyzowania,
    > albo nie pamiętam.
    > Nad tym problemem zacząłem zastanawiać się
    > po przeczytaniu wątku.
    > Jako kierowca B asekuracyjnie przepuszczał bym pojazd D,
    > lub jechał bardzo ostroznie obserwując co tamten robi.

    A ja pewnie przejechałem takich mnóstwo i nawet tego nie zauważam, tylko,
    że ja tak interpretuję przepisy, że nie mam z tym problemu.
    (i jakoś nie zderzam się z innym do czego Twoja interpretacja na
    pewniaka prowadzi)
    Na większości skrzyżowań ze światłami w ogóle nie interesuje mnie przebieg
    dróg z pierwszeństwem, bo jak działają światła, to jedziemy
    wg sygnalizatorów przestrzegając jedynie zasad ogólnych
    (przepuścić kogoś z kierunku na wprost jak chcę skrecić w lewo,
    przy skręcie w prawo/lewo przepuścić pieszych itp)
    Jak światła są wyłączone, to wtedy patrzę na znaki i szczerze mówiąc
    w niektórych miejscach we Wrocławiu się dziwię, że jest taki a nie inny
    przebieg drogi z pierwszeństwem, ale to zauważam dopiero jak światła
    migają lub ich nie ma.
    Bo tak normalnie te znaki przecież ignorujemy jak działają światła.