  • Data: 2011-08-07 20:37:36
    Temat: Re: Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-07 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.
    >
    > Zanim pojedzie z lawetą do ASO, może macie jakiś pomysł/namiar na kogoś
    > z Koszalina/Słupska kto umie otworzyć auto?
    >
    > Ewentualnie czy ten passat zamknięty na alarm blokuje wewnętrzne klamki?
    > Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
    > klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimś drutem przycisku otwierania
    > drzwi coś pomoże.
    >
    > Jak macie jakiś namiar na fachowca, prosił bym o sms, sześcset dwa,
    > siedemset pięćdziesiąt pięć, siedemset jeden.
    >
    > Seco

    W centrach handlowych są pralnie 5'a sec. Wieszają tam garnitury
    na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiętym
    otworzysz całkiem wiele modeli aut. Kiedyś szwagrowi Paska tak
    otworzyłem. Za pierwszym razem zajmuje to jakieś pół godziny.
    Jak już dojdziesz do tego co i jak, to poniżej minuty. :D