  • Data: 2010-06-07 22:08:51
    Temat: Re: Kto odpowiada za szkody? (właściciel czy kierujący)
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Cze, 21:59, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
    > takim

    > Dzi ki za tak dok adne wyt umaczenia. Za o si za pojawi si  tacy co b d
    > wiedzieli lepiej. Jest jeden haczyk. Ustawa okre la warunki minimalne. OC to
    > umowa mi dzy sprzedaj cym i kupuj cym polis . Tamte warunki polisa musi
    > spe nia . Ale z inicjatywy ubezpieczyciela mo e zosta rozszerzona. Mo e pojawi
    > si w umowie zapis e wymagaj wa nego przegl du. Wtedy dupa zbita.

    Polisa OC nie moze byc 'gorsza' dla ubezpieczonego niz jest to
    zapisane w ustawie. Ustawa definiuje prawa i obowiazki
    ubezpieczegonego oraz ubezpieczyciela. Jesli ubezpieczyciel chce, moze
    powiekszyc zakres swoich obowiazkow i praw ubezpieczonego. Odwrotnie,
    czyli ograniczyc zakresu swoich obowiazkow i/lub praw ubezpieczonego
    nie moze.