  • Data: 2010-12-22 15:44:23
    Temat: Re: Kto odpowiada ...
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tadeusz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iet3tv$1kl$1@pippin.nask.net.pl...
    > Może tu jest wyjaśnienie efektu reklamy.
    > (ogólne wrażenie, że są głośniej nadawane mimo zakazów)
    > Możesz posłuchać czy je też płasko nadają?
    > tadeusz
    Przyznaje racje, reklamy sa HIFI :-)).Pare złotych kosztowalo mnie
    skompletowanie glosników i wzmacniacza i chcialbym korzystajac z platformy
    cyfrowej Polsatu czegos posluchac, coraz mniejsze mam tego szanse. Ale w
    koncu ktos powinien panowac nad badziewasta transmisja radia i tv, jak
    pisałem jedynie wloska stacja tv "RTL102,5" pozwala posluchac
    normalnie.Wszystkie polskie stacje radiowe na tej platformie praktycznie
    niczym sie nie roznia.