  • 71. Data: 2010-12-09 14:23:34
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-09 12:38, Filip KK pisze:

    > Ok, z praktyki: Jak się bawię autem rozpędzając się do około 40 km/h i
    > "whamuję" się dobrze w śnieg, to zatrzymuję się ładnie na kilku metrach,
    > tak jakbym hamował na piachu. Nie wychodzę z auta i nie mierze linijką
    > na ilu metrach się zatrzymuję, bo nawet nie wiem ile mam na liczniku
    > przy takim teście.

    Reasumując, jechałeś 40km/h na śniegu. Wbiłeś pedał w podłogę, poczułeś
    pracę ABS. Więc postanowiłeś odpuścić, wyłączyć silnik i jeszcze raz
    poprawić i zatrzymałeś się na 3 metrach? Tak było?

    A.

  • 72. Data: 2010-12-09 14:25:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:18, Robert_J pisze:

    > A co to znaczy "whamowuję się"? Pytam poważnie :-)

    Pisząc "whamuję się" miałem na myśli, że dobrze "złapię" ten śnieg przed
    oponami i jak jeszcze nie będzie lodu pod śniegiem albo jak nie będzie
    ubitego śniegu pod wierzchnią warstwą luźnego śniegu, to "whamowujesz
    się" lepiej ;) :) Ciężko mi to wytłumaczyć ... :)

    > Einstein przy Tobie wymięka ze swoją teorią względności ;-)))

    No cóż, jestem geniusz :D!

    > Przeczysz już sam sobie. Wyżej napisałeś że 40 km/h, a dalej w tym samym
    > poście że nie wiesz ile masz na liczniku ;-). Na dodatek twierdzisz że
    > nie wychodząc z auta i nie mierząc wiesz że to 3 metry :-). Odnoszę
    > wrażenie że w ogóle nie wiesz o czym piszesz....
    > Proponuję wyłączyć już tę grę na kompie ;-)

    No dobra, wyłączam NFS'a i idę się poślizgać na rowerze. ;)

  • 73. Data: 2010-12-09 14:26:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:23, Arek (G) pisze:

    > Reasumując, jechałeś 40km/h na śniegu. Wbiłeś pedał w podłogę, poczułeś
    > pracę ABS. Więc postanowiłeś odpuścić, wyłączyć silnik i jeszcze raz
    > poprawić i zatrzymałeś się na 3 metrach? Tak było?

    Jesteś mistrzem! :)
    Szkoda, że nie przeczytałeś mojego pierwszego posta :) Ja już nawet nie
    pamiętam jak to jest hamować z absem, sorki...

  • 74. Data: 2010-12-09 14:28:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:28, Robert_J pisze:

> [...]
    > to znaczy że normalny kibel w domu jest be? Nie, to znaczy że jeden woli
    > tak, a drugi inaczej. I tyle... Dobrze że dodałeś że to Twoje
    > subiektywne odczucie, bo to jest właśnie kluczowe słowo :-). Ja też w
    > poprzednich autach ABS nie miałem i jakoś z tym żyłem. Teraz mam i też
    > żyję. Jest to jest. Najważniejszą rzeczą jest mieć świadomość, że te
    > wszystkie ulepszenia mają prawo nie zadziałać i że nie należy
    > bezgranicznie ufać, że auto uratuje mi życie... Niestety sporo jest
    > idiotów, którzy wierzą w cudowną moc ESP itp. wynalazków i myślą, że

    I Ty do takich należysz?

    Jeśli nie, to odłącz sobie ABS! ;)

  • 75. Data: 2010-12-09 14:28:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > tu zadnej filozofii nie ma

    Tak uważasz? ;-)

  • 76. Data: 2010-12-09 14:30:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:31, kamil pisze:

    > Filipie, skrot PMS pasuje do ciebie jak diabli. Co prawda to jest typowo
    > kobieca przypadlosc, ale w dzisiejszych czasach nigdy nie wiadomo, kto
    > siedzi po drugiej stronie.

    Ok. A teraz idź i pomyśl co odpowiesz mamie jak się spyta "jak było w
    szkole?".

  • 77. Data: 2010-12-09 14:30:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > No cóż. Nie moja wina, ze większość teoretyków z pmsu
    > twierdzi że z ABSem hamuje im się lepiej, szybciej,
    > krócej.

    Ale te trzy okoliczności nie muszą występować razem :-).
    Lepiej nie musi oznaczać szybciej i krócej :-). I to dotyczy
    nie tylko seksu ;-)))

  • 78. Data: 2010-12-09 14:31:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]

    Filipie, skrot PMS pasuje do ciebie jak diabli. Co prawda to jest typowo
    kobieca przypadlosc, ale w dzisiejszych czasach nigdy nie wiadomo, kto

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 79. Data: 2010-12-09 14:36:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ok. A teraz idź i pomyśl co odpowiesz mamie jak się spyta "jak było w
    > szkole?".

    Tak sadzilem, jestes po prostu trollem. PLONK.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 80. Data: 2010-12-09 14:36:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Hmm.. Ciekawe. Sądzisz, że aż tak mi się skróciła miara?
    > Dzisiaj z czystej ciekawości po prostu to sprawdzę,
    > zahamuję z 20, 30 i 40 km/h i podam przybliżony wynik
    > hamowania na grupę.

    Zasadnicze pytanie jest takie, kto Ci w te wyniki uwierzy? I
    w jaki sposób stwierdzisz że jechałeś 40 a nie 30 km/h :-).
    Bo wiesz że prędkościomierz w aucie cokolwiek przekłamuje?

    > Dobrze, że są jeszcze tacy jak Ty-dobrzy teoretycy, którzy
    > potrafią ładnie wyliczyć wszystko. Pytanie jak Ci idzie
    > jazda i hamowanie zimą?

    Póki co odpukać nie mam z tym problemów :-). Jeżdżę zimą
    szybciej niż większość innych kierowców. Nie jestem żadnym
    mistrzem, ale też nie mam duszy na ramieniu przy byle
    śnieżku... Zresztą nawet wolę jeździć zimą, jest ciekawiej
    :-). Jak tylko jest okazja to lubię się poślizgać i
    pohamować na śliskim, więc nie pieprz mi proszę głodnych
    kawałków i nie wchodź na ambicję :-).