    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Date: Sat, 11 Dec 2010 19:55:15 +0100

    kamil pisze:

    > "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Nie wiem, czy zauwazyles, ale o 3 metrach ToMasz pisal. Czyli juz dwoch
    > Holkow mamy. ;)

    Zgadza sie, ja to napisałem i ninejszym odwołuje. nie mierzyłem tego
    miarką, wcześniej ABS jakoś hamował, jakoś - moim SUBIEKTYWNYM zdaniem
    wcale. tzn "drżał" pedałem i tyle. po wyłączeniu stacyjki, hamulec
    wpada, koła sie blokują i auto sie zatrzymuje. jeśli jest snieg w którym
    widać slady hamowania, to widać wyraźnie ze auto hamowało na ostatnich
    3, moze wiecej mietrach. całe hamowanie zajęło wiecej niż 3metry, dużo
    wiecej. postaram sie jutro sprawdzić jak na tej samej ulicy zahamuje
    auto z ABS i BEZ abs. wrzuce filmik.

    rozumiem ludzi którzy hamują z abs i jed to dla nich dopust boży.
    rozumiem tych którzy chcą czuć auro bez abesu. Najgorzej jest dla tych,
    którzy _myślą_ ze ABS uchroni ich przed wypadkiem i jadą za szybko. To
    właśnie dla tych ludzi, piszemy wspólnie ze ABS na zakręcie umożliwi
    hamowanie i kierowanie, ale na prostej śliskiej nawierzchni - narobi
    kłopotów. Staramy sie wytłumaczyć dlaczego tak sie dziej. W naszym
    narodzie jest taka mania, zdeptania kogoś kto ma inne zdanie.
    Rozmawialiśmy o Absie, palnąłem głupote z 3 metrami i zaraz dostaje
    kopy. po co, to nic nie wnosi w temat? ja już leżę i krwawie, po co
    kolejne buty? jest tu jeden chociaż z jajami który napisze: sprawdziłem,
    takim a takim autem, taka a taka nawierzchnia i masz/nie masz racji?
    Niema, bo lepiej dołączyć do grupy baranów i beczeć w stadzie niż samemu
    pomyśleć.

    ToMasz