  • Data: 2010-12-09 12:38:09
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 12:34, Arek (G) pisze:

    > Zostawmy na razie teorię. To jak z tą prędkością?

    Ok, z praktyki: Jak się bawię autem rozpędzając się do około 40 km/h i
    "whamuję" się dobrze w śnieg, to zatrzymuję się ładnie na kilku metrach,
    tak jakbym hamował na piachu. Nie wychodzę z auta i nie mierze linijką
    na ilu metrach się zatrzymuję, bo nawet nie wiem ile mam na liczniku
    przy takim teście.