    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Date: Sat, 31 Oct 2015 19:13:43 +0100
    <n0e6rh$je0$1@node1.news.atman.pl> <n0k64i$vio$1@dont-email.me>
    <n0lk0e$ako$1@node1.news.atman.pl> <n0lkrl$ith$1@node2.news.atman.pl>
    <n0lr1k$i6c$1@node1.news.atman.pl> <n0lso4$r26$1@node2.news.atman.pl>
    <n0ltit$l1n$1@node1.news.atman.pl> <n0mfq2$iqm$1@dont-email.me>
    <n0nnsh$his$1@node1.news.atman.pl> <n0s989$rcu$1@dont-email.me>
    <n0srur$rcb$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <j...@4...net>

    news:jrs4tufmrahg.4jtfvbqcjq23.dlg@40tude.net...
> [...]

    Alledrogo w ogóle chyba się skurwiło, kiedyś za spam cięli równo i chętnie,
    a dziś nawet tego w regulaminie nie ma... i szczą na to sikiem prostym.

    > Pomocnicy naciagacza, pranie pieniedzy, czyszczenie VAT ?

    Może zwykłe pecunia non olet? Skoro od wystawionych przedmiotów zbierają
    kasiczkę, to mieli by się pozbawić tego?

    > W Polsce mamy jeszcze UOKiK.
    > Instytucja nierychliwa ... ale podkablowac o brak CE zawsze mozna,
    > wtedy bedzie szybciej :-)

    Tu chcialem zamieścić obrazek, gdzie wypasiony gościu z nogami na stole, a
    nad nim tabliczka "Komornik sądowy, za ruszenie dupy 100 złotych" :) Ale nie
    znalazłem obrazka, ale za to znalazłem coś, co w nowym wątku wrzucę :)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048