  • Data: 2015-10-26 17:23:16
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n0k64i$vio$1@dont-email.me...
    (pseudooszczędzacz energii)

    > A nie lepiej poszukać na youtube? Tam jest już kilka takich filmików.
    > W środku jest kondensator 4,7uF i czasem beztransformatorowy
    > mini-zasilacz do LEDów a czasem LEDów to urządzenie nie ma.

    W rzeczy samej.

    > Czy muszę dodać, że to nie działa tak jak obiecują że ma działać? :-)

    Nie musisz! :)

    Ja chcę zrobić filmik, gdzie taka skrzyneczka, to najpierw "unboxing", potem
    wkładam do gniazdka (uprzednio zręcznie podmieniwszy poza kadrem, lub w inny
    sposób ingerując w zawartość, odpowiednio montując film) i w tym momencie
    zaczyna skrzeczeć, dymić, smażyć się, iskrzyć, w końcu płonąć (raz mi
    przetwornica do świetlówki, takiej chyba chińskiej, normalnie do
    oświetlenia, zapłonęła żywym ogniem, warystor OIDP się zjarał). Morał z
    filmu "ludkowie, nie kupujcie syfu, bo to niebezpieczne!", choćby to takie
    niebezpieczne nie było... Oczywiście, wszystko odpowiednio przygotowane i
    zabezpieczone (gaśnica, asystent przy "korkach", ktoś, kto ewentualnie
    wezwie pogotowie i/lub udzieli pierwszej pomocy, miejsce też takie, żeby się
    nie zajęło, itd), aby w razie, gdyby "akcja" wymknęła się spod kontroli,
    zminimalizować jej negatywne skutki. Następnie wrzut na YT i poszło w
    świat...
    Mniej-więcej coś w tym stylu:
    https://www.youtube.com/watch?v=yNLoa_0uaRg

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048