-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 29 Jun 2010 22:48:08 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto mi popsuł kierownicę seicento
References: <i0d6ml$vbm$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i0d6ml$vbm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <4c2a5c05$0$19178$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.39.119
X-Trace: 1277844486 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19178 83.25.39.119:27433
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293205
[ ukryj nagłówki ]Sebastian Biały pisze:
> Witam.
>
> Seicento ma krzywo kierownice na wprost. Jakies 20 stopni od
> prawidłowego położenia. Upierdliwe. Oczywiście powinienem pójśc do
> mechnika-psuja tylko mam problem ... do którego ?
>
> Mialy miejsce dwa zdarzenia "naprawcze" jedno po drugim w dwóch
> kompletnie różnych miejscach. Nie wiem kto nabroił. Ale może ktoś mi
> jest w stanie to okreslić na podstawie opisu naprawy:
>
> a) pierwszy mechanik zmieniał obudowę alternatora i uzwojenia
> rozrusznika ("Pan Henio w garażu").
>
> b) drugi zmieniał główną wiązkę przewodów pod maską i rozbierał deskę
> (poważne ASO).
>
> Która z tych dwoch czynności wymaga manipulacji położeniem kierownicy po
> zakonczonej pracy?
>
> Jeśli a) to może rozkręcił mi drążki i poskręcał już w innej pozycji.
>
> Jeśli b) to może ściąganie deski wymaga zdjęcia kierownicy i założenia
> ją na zębatkę "w troche innej pozycji".
Raczej b), ale jest prosty sposób jak to sprawdzić.
Jeżeli od pozycji w której teraz jedziesz prosto (czyli koło kierownicy
przekręcone o 20 stopni) masz tyle samo do przekręcenia do lewego i
prawego oporu (maksymalnego skrętu kierownicy), to oznacza źle założone
koło kierownicy na wielowypuście.
Natomiast jeżeli w połowie drogi między jednym a drugim oporem masz koło
kierownicy ustawione prosto (ale obecnie koła lekko skręcone), to znaczy
że krzywo jest ustawione na drążkach.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.10 23:31 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=