-
Data: 2019-08-23 22:02:10
Temat: Re: Kto ma rację?
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-08-23 o 21:07, Cavallino pisze:
> W dniu 23-08-2019 o 21:03, cef pisze:
>> W dniu 2019-08-23 o 20:48, Cavallino pisze:
>>> W dniu 23-08-2019 o 20:30, cef pisze:
>>>> W dniu 2019-08-23 o 10:10, J.F. pisze:
>>>>> Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
>>>>> dyskusyjnych:5d5ef800$0$512$6...@n...neostrada.
pl...
>>>>> W dniu 2019-08-22 o 22:02, J.F. pisze:
>>>>>> Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
>>>>
>>>>>>>> Sądząc ze sposobu poruszania się auta przy pełzaniu
>>>>>>>> silnik jest w pełni zasprzeglony nawet jak jedzie bez gazu
>>>>>>
>>>>>>> Ale predkosc jaka ? Bo w moim dieslu 850rpm to okolo 7km/h i
>>>>>>> wolniej sie nie da.
>>>>>
>>>>>> Mogę sprawdzić - jakoś do tej pory nie miałem okazji do
>>>>>> dlugotrwałego pełzania.
>>>>>
>>>>> Nie zdziwilbym sie, gdyby program dazyl do pelnego zasprzeglenia
>>>>> ... ale przeciez nie od razu i jakos plynnie ...
>>>>
>>>> Ha, puszczam hamulec i auto się toczy
>>>
>>> A jak przyhamujesz do jeszcze niższy prędkości, to co robi po
>>> puszczeniu hamulca?
>>> Bo jeśli skokowo przez chwilę nie przyspieszy to na 100% piłuje na
>>> półsprzęgle.
>>>
>>
>> Przyspiesza dość szybko do dwójki,
>
> Ale jak przyspiesza, sam, po przyhamowaniu do np. 3 km/h i bez gazu?
Pojęcie dość szybko jest względne - w ciągu kilku sekund 2-5
rozpędza się do 5km/godz i wrzuca dwójkę - wszystko bez gazu, teren równy
>> zrobiłem kilka kółek po pustym parkingu, bo mnie zaciekawiło
>> to wrzucenie dwójki. On chyba uważa, że jedynka jest tylko do ruszania.
>> W ogóle to mam wrażenie ze JF jakoś strasznie się boi
>> parkowania i wolnej jazdy w DSG, bo już któryś raz widzę jego obawy.
>> Mnie to jakoś nigdy
>> nie zaintrygowało, bo i nie stanowiło problemu.
>> Nie sądzę, żeby tyle co jest półsprzęgła stanowiło
>> jakiś problem większy niż manwerowanie w manualu.
>> Żeby się mnimalnie toczyć też trzeba w manualu użyć półsprzegła
>
> Niekoniecznie - można w ogóle wysprzęglić, potem puścić sprzęgło itd
> Ale to zaskutkuje samoistnym skokowym przyspieszeniem, nawet bez gazu.
> Przynajmniej w dieslach.
Ja z reguły staram się jeździć tak, żeby się rozpędzać i hamować,
ewentualnie korzystam z wybiegu jak nikt za mną nie jedzie,
więc obce mi są jakieś dylematy czołgania się.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.19 07:44 Cavallino
- 24.08.19 09:17 cef
- 24.08.19 10:46 Cavallino
- 24.08.19 17:01 p...@g...com
- 26.08.19 11:00 Mirek Ptak
- 26.08.19 11:16 p...@g...com
- 31.08.19 08:31 m4rkiz
- 31.08.19 08:40 m4rkiz
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=