  • 51. Data: 2010-03-20 09:17:57
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Gwyn pisze:

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Faktycznie patrząc na to spokojnie, to
    > wszystko jest jasne.
    > Natomiast w praktyce na tym skrzyżowaniu dzieją się różne rzeczy, można
    > np. spotkać sytuację
    > że zielony ustawiony tak jak na rysunku, przyjechał z tego samego
    > kierunku co czerwony - a ustawił się
    > tak, aby przepuścić z kolei nadjeżdzających z przeciwka. Niezły jest też
    > wyjazd z tej ulicy
    > z lewej - całą widoczność zasłania budynek na rogu, więc wyjeżdżasz
> [...]

    wszystkie twoje wypowiedzi sugeruja Jaworzno/Jelen. Wyslalem zapytanie
    do Jaworznickiej drogowki, zobaczymy co odpisza :)

    trzymam sie wariantu: niebieski, czerowny, zielony. Jezdze tak 6 lat i
    auto mam cale :)

    pzdrw,

  • 52. Data: 2010-03-20 22:24:00
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    lukasz wrote:
    > . Wyslalem zapytanie
    > do Jaworznickiej drogowki, zobaczymy co odpisza :)

    Powinni odpisać, że ustawodawca nie dał im uprawnień do interpetowania
    ustaw.

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2010-03-21 08:54:38
    Od: "kamila" <k...@o...pl>

    > Helo,
    >
    > kolejne pytanie o pierwszeństwo na skrzyżowaniu, takim jak na zdjęciu:
    >
    > http://img91.imageshack.us/img91/1484/crosss.jpg
    >
    > Pierwszeństwo przejazdu wg żółtego "znaku" jest z góry w prawo; samochód
    > zielony wjechał na skrzyżowanie, gdy czerwonego jeszcze na nim nie było,
    > ale zatrzymał się za niebieskim, który czeka na skręt w lewo. Gdy niebieski
    > rusza, z góry nadjeżdża pojazd czerwony.
    >
    > Kto ma pierwszeństwo? Zielony czy czerwony?
    >
    > Skala samochodów mniej więcej oddana dokładnie.
    >
    > Gwyn
    zgadzam się z moim przedmówcą w 100% ma racje. ponieważ samochód który będąc na
    skrzyżowaniu to ma pierwszeństwo z niego zjechać a zielony powinien go póścić.

  • 54. Data: 2010-03-21 11:01:24
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 16 Mar, 22:57, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Mon, 15 Mar 2010 23:09:51 -0700 (PDT), jacek2v napisa (a):

    > Gdzie masz cokolwiek o pierwsze stwie?

    Widzę, że nie zamierzasz czytać ze zrozumieniem no to tłumaczę :):
    "4. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    1.wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie
    ma miejsca do kontynuowania jazdy; "
    Moim zdaniem na tym skrzyżowaniu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy
    dla czerwonego, dlatego nie może on wjechać na to skrzyżowanie dopóki
    nie zjadą ze skrzyżowania niebieski i zielony.

    Czy to teraz dla Ciebie jasne? Jeśli nie to wyjaśnij proszę, swoją
    interpretację tego przepisu.

    Pzdr.
    Jacek

  • 55. Data: 2010-03-21 20:33:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 03:01:24 -0700 (PDT), jacek2v napisał(a):

> [...]
    > dla czerwonego, dlatego nie może on wjechać na to skrzyżowanie dopóki
    > nie zjadą ze skrzyżowania niebieski i zielony.

    Istotnie. I co to zmienia w kwestii pierwszeństwa?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 56. Data: 2010-03-21 20:34:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 08:54:38 +0100, kamila napisał(a):

    > zgadzam się z moim przedmówcą w 100% ma racje. ponieważ samochód który będąc na
    > skrzyżowaniu to ma pierwszeństwo z niego zjechać a zielony powinien go póścić.

    Po pierwsze, przypomnij sobie wiedzę tajemną z podstawówki, kóra pozwala
    zaczynać zdanie od wielkiej litery.

    Po drugie wskaż przepis mówiący o owym pierwszeństwie.

  • 57. Data: 2010-03-27 17:27:56
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 21 Mar, 20:33, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Istotnie. I co to zmienia w kwestii pierwszeństwa?

    A jak ma się Twoja odpowiedź do przepisu który przytoczyłem?

    PS: Fajnie tak odpowiadać pytaniem na pytanie i udawać głupiego
    nie? :)

    Pzdr.

  • 58. Data: 2010-03-28 23:26:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 09:27:56 -0700 (PDT), jacek2v napisał(a):

    > A jak ma się Twoja odpowiedź do przepisu który przytoczyłem?

    Pokazuje, że przepis który przytoczyłes nie zmienia nic w kwestii
    pierwszeństwa.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 59. Data: 2010-03-29 19:15:57
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 28 Mar, 23:26, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Pokazuje, że przepis który przytoczyłes nie zmienia nic w kwestii
    > pierwszeństwa.

    Chyba Waćpan żartuje? Wypowiedź "Istotnie. I co to zmienia w kwestii
    pierwszeństwa?" jeśli coś pokazuje to jedynie brak szacunku dla
    interlokutora.

    Pzdr.

  • 60. Data: 2010-03-30 18:02:48
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek - ODP KMP
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    lukasz pisze:

> [...]
    > do Jaworznickiej drogowki, zobaczymy co odpisza :)
    >
    > trzymam sie wariantu: niebieski, czerowny, zielony. Jezdze tak 6 lat i

    Witam

    Wg Wydzialu Ruchu Drogowego KMP Jaworzno pierwszenstwo ma pojazd
    niebieski, nastepnie czerwony i na koncu zielony. Nie widza oni podstaw
    do zarzucenia kierowcy niebieskiemu lamania przepisow. Z kolei prob
    wtargniecie przez czerowny na skrzyzowanie narusza przepis art.25 ust. 4
    pkt. 1 PoRDu.

    odpowiedz mam w pdf, jak ktos chetny to zapraszam na pric, podesle,

    pzdrw,