  • 61. Data: 2010-03-30 18:14:51
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek - ODP KMP
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    lukasz w <news:hot7b7$52c$1@inews.gazeta.pl>:

    > Wg Wydzialu Ruchu Drogowego KMP Jaworzno
    [...]
    > odpowiedz mam w pdf, jak ktos chetny to zapraszam na pric, podesle,

    Z jedne strony chwali Ci się, że poinformowałeś o odpowiedzi, z drugiej
    strony nie bardzo rozumiem, po co ta tajemnica -- wystaw gdzieś pedeefa i
    podaj link.

    No chyba, że takiego jednego od pedeefów się obawiasz :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 62. Data: 2010-03-30 18:24:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    lukasz pisze:
    (...)
    > Wg Wydzialu Ruchu Drogowego KMP Jaworzno pierwszenstwo ma pojazd
    > niebieski, nastepnie czerwony i na koncu zielony. Nie widza oni podstaw
    > do zarzucenia kierowcy niebieskiemu lamania przepisow. Z kolei prob
    > wtargniecie przez czerowny na skrzyzowanie narusza przepis art.25 ust. 4
    > pkt. 1 PoRDu.

    Dopiero teraz wątek przeczytałem - skoro go odświeżyłeś :) Zdecydowanie
    przychylam się do opinii WRD KMP Jaworzno - tu nawet nie ma co wymyślać
    specjalnie. Problem najwyżej może być z kierowcami, którzy nie stosują
    się do zasad ogólnych.

    > odpowiedz mam w pdf, jak ktos chetny to zapraszam na pric, podesle,

    Ja tego nie potrzebuję, ale pewnie znajdzie się ktoś, kto stwierdzi,
    że opinie policji są niewiele warte :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 63. Data: 2010-03-30 23:16:51
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 10:15:57 -0700 (PDT), jacek2v napisał(a):

    > Chyba Waćpan żartuje? Wypowiedź "Istotnie. I co to zmienia w kwestii
    > pierwszeństwa?" jeśli coś pokazuje to jedynie brak szacunku dla
    > interlokutora.

    Wypowiedź ta potwierdza prawdziwość tezy interlokutora, a jednoczesnie
    wskazuje, iż prawdziwośc ta nie podważa tezy mojej.
    Ale do tego, aby to pojąć trza miec mózg.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 64. Data: 2010-03-31 21:37:15
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    'Tom N' pisze:

> [...]
    > podaj link.
    >
    > No chyba, że takiego jednego od pedeefów się obawiasz :D

    :)

    lenistwo, ale skoro zmuszasz... ;)

    http://klub.chip.pl/kacor/SRDJAWORZNO_20100330_12166
    05.pdf

    pzdrw,

  • 65. Data: 2010-03-31 21:37:23
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

  • 66. Data: 2010-03-31 23:04:34
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 30 Mar, 23:16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Mon, 29 Mar 2010 10:15:57 -0700 (PDT), jacek2v napisa (a):

    > Wypowied ta potwierdza prawdziwo tezy interlokutora, a jednoczesnie
    > wskazuje, i prawdziwo c ta nie podwa a tezy mojej.
    > Ale do tego, aby to poj trza miec m zg.

    Zgadzam się z ostatnim zdaniem :) Nie widzę tezy, co implikuje brak
    wspomnianego organu z ostatniego zdania :)

    Pzdr.