  • Data: 2010-03-20 08:58:40
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Gdzie masz cokolwiek o pierwszeństwie?

    Witam

    odswieze ten temat. oczywiscie jestem za wariantem: niebieski, czerowny,
    zielony. Jezeli mnie oczy nie myla to jest to skrzyzowanie
    Jaworzno/Jelen. Przejezdzam przez nie codziennie i rzeczywiscie sprawia
    wiele problemow kierowcom.

    pojazd czerwony nie ma pierszenstwa poniewaz nie ma mozliwosci
    kontynuowania jazdy swoim pasem, jest on zajety przez niebieskiego. aby
    go ominac musialby przez czesc skrzyzowania kontynuowac jazde pod prad.
    co innego gdyby stal tam tylko zielony, wtedy moze bezpiecznie wjechac
    na prawy pas i kontynuowac jazde na wschod (prawo). zadnych przepisow
    nie mam by to potwierdzic [ten powzyszy wydaje sie byc wystarczajacy]
    ale tak to dziala na tym skrzyzowaniu w praktyce.

    pzdrw,