  • 71. Data: 2014-12-09 22:55:42
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 21:59, Czesław Wiśniak wrote:

    > Niewiele, że jest centralna wyspa. To wszystko.

    Troszkę więcej.

    Shrek.

  • 72. Data: 2014-12-09 23:06:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Troszkę więcej.

    Znak "skrzyzowanie o ruchu okrężnym" w tym wypadku nie oznacza, ze na tym
    skrzyzowaniu jest ruch okrezny. Co wiecej ?

  • 73. Data: 2014-12-09 23:09:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 23:06, Czesław Wiśniak wrote:

    > Znak "skrzyzowanie o ruchu okrężnym" w tym wypadku nie oznacza, ze na
    > tym skrzyzowaniu jest ruch okrezny. Co wiecej ?

    ???

    Z definicji tego co oznacza znak, wynika że na skrzyżowaniu jest ruch
    okrężny.

    Shrek.

  • 74. Data: 2014-12-09 23:39:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > ???
    >
    > Z definicji tego co oznacza znak, wynika że na skrzyżowaniu jest ruch
    > okrężny.

    I uwazasz, ze tam jest ruch okrezny ?
    A cz na rondzie turbinowym jest ruch okrezny ?

  • 75. Data: 2014-12-10 06:56:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 23:39, Czesław Wiśniak wrote:

    > I uwazasz, ze tam jest ruch okrezny ?
    > A cz na rondzie turbinowym jest ruch okrezny ?

    Znak drogowy C-12 "ruch okrężny".
    Oznacza, że na skrzyżowaniu ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w
    kierunku wskazanym na znaku."

    Wychodzi na to, że tak.

    Ale kluczowe jest co innego w tym przypadku
    "Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym
    wjeżdżającym (wchodzącym) na to skrzyżowanie."

    Co oznacza, że skręcając w prawo (dookołatrójkątnej wyspy) masz
    pierszeństwo. A tam jadą pod prąd inni i też myślą, że mają
    pierwszeństwo - oczywiście teoretycznie:)

    Shrek

  • 76. Data: 2014-12-10 10:06:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Znak drogowy C-12 "ruch okrężny".
    > Oznacza, że na skrzyżowaniu ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w
    > kierunku wskazanym na znaku."
    >
    > Wychodzi na to, że tak.

    OK, jako informacja, ze odbywa sie "dookola wyspy", ale w kierunku zadanym
    na znaku juz nie bo tam pasy sie przecinaja i wyznaczaja kierunki (nie
    mowiac o regulowaniu ruchu swiatlami). Chcac jezdzic dokola musisz wlaczyc
    kierunkowskaz:
    http://goo.gl/maps/tIwlI
    wiec nie jest to typowy ruch okrezny. Kpw?

> [...]
    > "Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    > kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym wjeżdżającym

    No i git

    > Co oznacza, że skręcając w prawo (dookołatrójkątnej wyspy) masz
    > pierszeństwo. A tam jadą pod prąd inni i też myślą, że mają
    > pierwszeństwo - oczywiście teoretycznie:)

    Chyba jestem niekumaty, chociaz wszyscy mowia, ze mam bujna wyobraznie :)
    Przy wysepce jest zakaz skretu. Kto ma jechac pod prad ? E tam nie chce mi
    sie wiecej dyskutowac na ten temat EOT :P

  • 77. Data: 2014-12-10 20:13:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-10 10:06, Czesław Wiśniak wrote:

    > Chyba jestem niekumaty, chociaz wszyscy mowia, ze mam bujna wyobraznie
    > :) Przy wysepce jest zakaz skretu. Kto ma jechac pod prad ? E tam nie
    > chce mi sie wiecej dyskutowac na ten temat EOT :P

    Chodzi o to, że z lokalizacji znaku wynika, ze mała trójkątna wysepka
    jest (również i zupełnie wbrew woli stawiacza znaków) wyspą SORO. No
    skoro tak - to jadący od pętli w Kasprowicza objeżdzają ją pod prąd:P

    Dobra - EOT, bo to tylko takie humorystyczne rozważania, będące satyrą
    na nawiedzonych teoretyków;)

    Shrek.