  • 61. Data: 2014-12-09 11:27:36
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:m668dh$cqc$1@node2.news.atman.pl...
    >> https://www.google.pl/maps/@52.2901639,20.9298813,3a
    ,75y,63.58h,79.36t/data=!3m4!1e1!3m2!1s01RepK1ac-gQ9
    nOnS_Rn3w!2e0

    > Dlaczego ?

    Piękny przykład, że na rondzie czasem nie wolno też skręcać w prawo.:)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 62. Data: 2014-12-09 19:26:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 08:29, Czesław Wiśniak wrote:
    ,75y,63.58h,79.36t/data=!3m4!1e1!3m2!1s01RepK1ac-gQ9
    nOnS_Rn3w!2e0

    > Dlaczego ?

    Bo niby rondo, a jednak nie rondo. Chcesz jechać dookoła wyspy a się nie
    da:P

    Shrek.

  • 63. Data: 2014-12-09 19:31:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Bo niby rondo, a jednak nie rondo. Chcesz jechać dookoła wyspy a się nie
    > da:P

    To nie jest klasyczne rondo tylko krzyzowka z wyspa. Nie widze tutaj zadnego
    problemu.

  • 64. Data: 2014-12-09 19:51:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 19:31, Czesław Wiśniak wrote:

    > To nie jest klasyczne rondo tylko krzyzowka z wyspa. Nie widze tutaj
    > zadnego problemu.

    Ja w sumie też nie - każdy się domyśla o co chodzi, ale jak już się
    doktoryzujemy z teorii jak przy podprzednim skrzyżowaniu:

    Skręcasz w prawo - mijasz znak "skrzyżowanie o ruchu okrężnym" czyli
    masz jechać dookoła wysepki (również tej trójkątnej, skoro skręcasz w
    prawo, a dookoła wyspy to dookoła wyspy). W między czasie trafiasz na
    nakaz skrętu w prawo - ok dookoła wysepki się nie da - widocznie takie
    rondo - nie pierwsze w DC gdzie się nie wolno skręcać w lewo;) No to
    zjeżdzasz (mając pierwszeństwo - bo zjeżdzasz z ronda), a tu
    znaprzeciwka jakiś debil zapierdala dookoła wyspy pod prąd i jeszcze
    trąbi, że ma pierwszeństwo;)

    Shrek.

  • 65. Data: 2014-12-09 20:06:51
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo ...
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-08 17:29, Shrek wrote:

    > No to się zgadzamy - dopóki sygnalizacja działa, to istnienie tego A-7
    > nie ma znaczenia.

    A jak nie dziala to dalej ten A7 dotyczy drogi z pierwszenstwem i
    skrecajacy tak jak my tylko, ze w lewo powinien ustapic.

    --
    mk4

  • 66. Data: 2014-12-09 20:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 20:06, mk4 wrote:

    > A jak nie dziala to dalej ten A7 dotyczy drogi z pierwszenstwem i
    > skrecajacy tak jak my tylko, ze w lewo powinien ustapic.

    Tu już na oko nie byłbym taki pewny - być może masz rację, ja bym jednak
    ustąpił, bo nie mam możliwości analizy takich przypadków "w locie", oraz
    na ogól nie wiem skąd przyjechał "przeciwnik". Takie rozważania to już
    ewentualnie po fakcie (bum), a tego wolę unikać;)

    Shrek.

  • 67. Data: 2014-12-09 20:59:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > pierwszeństwo - bo zjeżdzasz z ronda), a tu znaprzeciwka jakiś debil
    > zapierdala dookoła wyspy pod prąd i jeszcze trąbi, że ma pierwszeństwo;)

    Nie, wybacz ale nie chce mi sie analizowac tego co napisales. Mecz jest :)
    To, ze wisi znak "ruch okrezny" przy tym skrzyzowaniu to nie znaczy, że
    obowiazuje tam ruch okrezny. Po prostu nie jest to typowe rondo.

  • 68. Data: 2014-12-09 21:25:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 20:59, Czesław Wiśniak wrote:

    > Nie, wybacz ale nie chce mi sie analizowac tego co napisales. Mecz jest :)
    > To, ze wisi znak "ruch okrezny" przy tym skrzyzowaniu to nie znaczy, że
    > obowiazuje tam ruch okrezny.

    Chcesz powiedzieć, że znak "skrzyzowanie o ruchu okrężnym", nie oznacza
    skrzyżowania o ruchu okrężnym? Hm... więc co oznacza?

    > Po prostu nie jest to typowe rondo.

    To jedno (choć zaczyna dyskusję o rondach zwykłych i niezwykłych oraz
    zupełnie cudacznych). Drugie i ważniejsze, to po prostu znak stoi nie
    tam gdzie powinien i tyle. W takiej konfiguracji robi (również) "rondo"
    wokół trójkątnej wysepki, jak się domyślam wbrew intencji stawiacza znaków;)

    Shrek.

  • 69. Data: 2014-12-09 21:59:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że znak "skrzyzowanie o ruchu okrężnym", nie oznacza
    > skrzyżowania o ruchu okrężnym? Hm... więc co oznacza?

    Niewiele, że jest centralna wyspa. To wszystko.

  • 70. Data: 2014-12-09 22:22:41
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-09 20:35, Shrek wrote:

> [...]
    > na ogól nie wiem skąd przyjechał "przeciwnik". Takie rozważania to już
    > ewentualnie po fakcie (bum), a tego wolę unikać;)

    No z tym sie zgadzam calkowicie :)

    --
    mk4