  • Data: 2017-03-02 11:41:33
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2017 o 09:30, szerszen pisze:

    > Lepszym i bliższm przykładem są bramki na autostradzie, a właściwie dojazd do nich.

    Nie widzę specjalnie analogii.

    > Nie opisane, tylko jest logiczną kontynuacją.

    Z tą logiczną kontynuacją to bym uważał - jak widzisz dla jednych jest
    kontynuacją logiczną, dla drugich nielogiczną, a dla trzecich nie jest
    nawet kontynuacją;)

    > Wtedy mu policja wytłumaczy. Proponuję zatrzymać się kiedyś obok patrolu drogówki i
    pogadać z nimi ;)

    No ktoś już gadał, przy podobnej okazji (pasy niewyznaczone) - nieważne
    jak wychodzi z logiki, dla niech lończy się zawsze lewy - takie
    tłumaczenie dookoła, że ten z prawej ma pierwszeństwo i żaden pasy
    niewyznaczone nie będą im mieszały:P

    > Jak dwa pasy wchodzą na skrzyżowanie w danym kierunku, to minimum dwa pasy muszą z
    niego wyjść. Jak na tych dwóch pasach wjeżdżają dwa samochody, to analogicznie muszą
    z niego wyjechać po drugiej stronie, niezależnie czy to będzie prosto, w prawo czy w
    lewo. Jeśli jeden z nich zmienie swoje położenie względem przedłużenia osi pasa na
    skrzyżowaniu, niezleżnie od powyższych i spowoduje kolizje to on będzie winny tej
    kolizji.

    Dobra - ty piszesz jak logika wskazuje i tu się z toba od początku
    zgadzam. Ja jedynie piszę, że w razie W wyskoczy mały korwin i zapyta "a
    ma pan dowód?". I wtedy okaże się, że nie masz.

    Shrek