-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: t-1 <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
Date: Wed, 1 Mar 2017 13:34:50 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <o96f4q$9bl$1@node2.news.atman.pl>
References: <2...@t...pl>
<o90p0m$1a7$1@node1.news.atman.pl>
<2...@t...pl>
<o91hgl$ev8$1@node1.news.atman.pl>
<2...@t...pl>
<o93ecu$tch$1@mx1.internetia.pl>
<2...@t...pl>
<o945pp$5vc$1@mx1.internetia.pl>
<2...@t...pl>
<o9684c$beb$9@node1.news.atman.pl>
<2...@t...pl>
<m...@4...com>
NNTP-Posting-Host: pc14-41.chomiczowka.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1488371674 9589 82.177.147.41 (1 Mar 2017 12:34:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Mar 2017 12:34:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <m...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600868
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-01 o 12:13, r...@k...pl pisze:
> Wed, 1 Mar 2017 11:56:00 +0100, w
> <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
> napisał(-a):
>
>>> A niby czemu w takim razie ten z lewej ma wybór - jak tak rygorystycznie
>>> podchodzisz do "możliwie blisko prawej" to na środkowy.
>>
>> Bo ten z prawej ma swój pas, a po lewej kogoś, a ten po lewej po pierwsze po
swojej lewej nie ma nikogo,
>> po drugie można powiedzieć, że mu sie pas "rozgałęzia"/dwoi/troi :)
>
> A dlaczego? No bo "tak-mi-się-wydaje".
>
> Idź się kłocić z t-1, on z kolei uważa, że ten z lewego może tylko na lewy.
>
Nie może a powinien, jeśli chce mieć wyłączność.
Może także na środkowy jeśli ten z prawego mu pozwoli i pojedzie na
skrajny prawy.
Prawy powinien pojechać na prawy, też na zasadzie wyłączności, chociaż
zmieniając pas na środkowy ma pierwszeństwo.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.17 14:24 szerszen
- 01.03.17 14:46 Shrek
- 01.03.17 15:12 r...@k...pl
- 01.03.17 15:21 szerszen
- 01.03.17 15:44 Shrek
- 01.03.17 18:11 re
- 01.03.17 18:58 Cavallino
- 01.03.17 19:02 Cavallino
- 01.03.17 19:03 re
- 01.03.17 19:49 007
- 01.03.17 20:35 re
- 01.03.17 22:17 Shrek
- 02.03.17 08:31 szerszen
- 02.03.17 09:15 szerszen
- 02.03.17 09:16 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=