-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
Date: Wed, 18 May 2016 10:45:38 +0200
Message-ID: <i...@4...com>
References: <nft5jh$ids$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<nft7di$li7$2@node2.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160514.invalid>
<nh75no$v73$1@node2.news.atman.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160515.invalid>
<b...@4...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160518.invalid>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 160517-3, 2016-05-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 36
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-205.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1463561167 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 5.172.247.205:30804
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582178
[ ukryj nagłówki ]Wed, 18 May 2016 09:07:15 +0200, w
<1...@i...dyndns.org.invalid.16
0518.invalid>,
<7...@2...090715.invalid> (Tom N) napisał(-a):
> r...@k...pl w
> <news:bs7njb1knl7ei8pd9blsk5v802gognufk1@4ax.com>:
>
> > Sun, 15 May 2016 12:49:57 +0200, w
> > <1...@i...dyndns.org.invalid.16
0515.invalid>,
> > <1...@2...124957.invalid> (Tom N) napisał(-a):
>
> >> --wg definicji powyżej-- dużo wcześniej niż możliwa zmiana pasa po skręcie
> >> (obszar wyłączony z ruchu)
> >> <http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-4-
Obszar-skrzyzowania-Kopiowanie.jpg>
>
> > Proszę, zacznij od wyznaczenia "w praktyce" obszaru skrzyżowania:
> > http://www.static.zdamyto.com/files/zdamyto/mcross/0
0002/0000299_mcross_w970_h970_mresize3_hsh_09df47705
9.png
>
> Chesz dyskutować o innym skrzyżowaniu to sobie wyznacz sam, w omawianym
> dotychczas przypadku obszar skrzyżowania kończy się zanim pojawia się
> możliwość zmiany pasa
Zatem skrzyżowanie kończy się zanim kończy się rozjazd, a także kończy się
zanim kończy się powierzchnia utworzona z przecięcia się dróg.
Co robimy z faktem, że rozjazdy i w/w powierzchnie wchodzą w obszar
skrzyżowania w całości?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.16 16:11 Shrek
- 18.05.16 16:51 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=