  • 11. Data: 2015-09-13 11:57:15
    Temat: Re: Kto komu powinien...?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Ja mysle ze to raczej lokalna specyfika. Miasto niewielkie, korki
    > prawie nieistniejące, dojechać się wszędzie da w pare minut to po co
    > sie spieszyć?

    Moze i tak być, zwłaszcza ze maja obwodnice.

  • 12. Data: 2015-09-13 11:57:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Hm, nie zauwazylem.

    > Wordu tam chyba nie ma. Jakas lokalna szkola jazdy ?

    > Szkola jazdy pieszych nie wychowa ... ale watpie aby szkola podstawowa
    > tak uczyla.
    > Raz, ze niezgodne z programem, dwa - nauczyciele prowadzac klase
    > raczej sobie na to nie pozwola.

    Zastanawiałem się jeszcze nad jednym - moze to ze w tym miescie
    jednokierunki wymuszają jazde w kółko sprawia taką zmiane podejscia :)))

    A moze po prostu wolny ruch w centrum plus nierówne ulice sprawiaja ze jak
    juz jedziesz 20 na godzine, to co ci szkodzi się zatrzymac...

    Nie, w kazdym razie jest tam jakos inaczej.

    J.F., Ty jestes z Wagrowca?

  • 13. Data: 2015-09-14 09:32:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Sep 2015 11:00:31 +0000 (UTC), Budzik

    > Swoja droga warto przejechac sie np. do takiego Wągrowca zeby zobaczyc jak
    > wyglada miasto w ktorym pieszy uwaza ze pierwszenstow mu sie nalezy.

    Ale akurat ludzie na filmie nie uzurpowali sobie prawa do przejścia. Wg
    mnie poszło o to, że auto mogło się zatrzymać przed przejściem, zamiast
    wjeżdżać na siłę i tarasować drogę pieszym. To jest problemem tej sytuacji.

    I tu za buraka nalezy uznać kierowcę, bo jak się pakuje na siłę na
    przejście, to innym razem zablokuje skrzyżowanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2015-09-14 09:36:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Zastanawiałem się jeszcze nad jednym - moze to ze w tym miescie
    >jednokierunki wymuszają jazde w kółko sprawia taką zmiane podejscia
    >:)))

    Mozliwe. Plus male miasto - to sie ludziom nie spieszy.
    Maly tranzyt.

    >A moze po prostu wolny ruch w centrum plus nierówne ulice sprawiaja
    >ze jak
    >juz jedziesz 20 na godzine, to co ci szkodzi się zatrzymac...

    wolny ruch, duzo zakretow, bo nierowne ulice ... zapraszam do
    Wroclawia, nie przeszkadzaja jechac szybko :-)

    >Nie, w kazdym razie jest tam jakos inaczej.
    >J.F., Ty jestes z Wagrowca?

    Nie, ale pare razy przejechalem.
    I jakos nie musialem gwaltownie hamowac przed pieszym..

    Ale moze dlatego, ze z przyzwyczajenia jechalem najpierw szybko, a
    potem blisko za miejscowym.

    J.

  • 15. Data: 2015-09-14 11:06:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-09-12 o 11:48, Uncle Pete pisze:
> [...]
    y-kierowca-rzucil-sie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665
    .html

    > Oczywiście kobieta z wózkiem.

    Dziecko!

  • 16. Data: 2015-09-14 11:10:56
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-09-12 o 13:33, Uncle Pete pisze:

> [...]
    9716,wroclaw-dachujacy-samochod-prawie-uderzyl-w-woz
    ek-z-niemowlakiem.html

    > Mnie też zdziwiło, że odruchowo nie pociągnęła wózek za sobą. Chyba że, jak piszą,
    dostała odłamkiem w brzuch.

    Dobrze, że nie odepchnęła przed siebie.

  • 17. Data: 2015-09-18 17:03:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-09-12 o 10:23, Czesław Wiśniak pisze:
> [...]
    > większym burakiem?
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,agresywn
    y-kierowca-rzucil-sie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665

    Chciałem filmik obejrzeć, a tu "niedostępny".
    Jakiś mirror?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2015-09-18 17:28:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Sep 2015 17:03:22 +0200, LEPEK

    > Chciałem filmik obejrzeć, a tu "niedostępny".

    SOA#1
    Skrypty odblokuj.

    --
    Pozdor