  • Data: 2020-05-22 23:42:12
    Temat: Re: Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Pawłowicz" 5ec78eff$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Masz zaćmę. Różną w lewym i prawym oku.

    Być może.

    > Pies i kot widzą dwubarwnie. Węże widzą czterobarwnie,
    > ale ich mózgi są mniej wydajne.

    Węże widzą ostro czy nie?
    Niektórzy ludzie mówią, że węże niemal nic nie widzą. Na
    pewno węże potrafią nieźle rozpoznawać i zapamiętywać ludzi...

    Węże mają węch lepszy niż psy czy gorszy?
    Koty mają węch lepszy niż psy czy gorszy?

    Rozumiem, że są różne węże, różne psy, różne koty...

    > Genetyka wzroku jest bardzo ciekawa. Na przykład kobiety
    > widzą więcej kolorów, niż mężczyźni. Dużo więcej.
    > Ale to już mocno off topic.

    Topic można zmienić/skorygować -- żaden problem! ;)

    --