  • Data: 2014-08-25 12:33:34
    Temat: Re: Kto da więcej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

    to wszystko zależy czego potrzebujesz. internet przez gsm, to taka
    średnia usługa jak na internet domowy. 30 giga to za dużo jak na
    internet w telefonie. W tej cenie nic podobnego nie dostaniesz. ja też
    nad tym myślałem, jednak u mnie jest troszkę inaczej z rozkładem rozmów.
    w zasadzie pracownicy dwonią do mnie albo w sieci, wiec najmniejszy abo
    jest wystarczający. ja dzwonię dużo, a smsów nie piszę. wiec oni mają
    200-300 minut i 100-500 mega za nie wiecej niż 15zł, ja mam RMB no limit
    z 2 gigami za 29zł. Wyszło taniej. Ja mam jeszcze jako bonus darmowy
    youtube, ale przestaje być darmowy po zalogowaniu...
    Co do zasięgu - mój net w playu (RMB) działa na nadajnikach
    plus/era/orange - więc jest jakikolwiek zasięg, jest internet....

    ToMasz