  • 21. Data: 2016-11-30 12:10:57
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: p...@g...com

    https://www.cosmosdirekt.de/betterdrive/telematik-ta
    rif/?mkwid=sIeKJ6VOW_dc&pcrid=147258583878&pkw=pay%2
    0as%20you%20drive&pmt=e&k_vtweg=51288&wt_ga=33354856
    926_147258583878&wt_kw=e_33354856926_pay%20as%20you%
    20drive

    oferta PAYD na rynek niemiecki
    co ciekawe aby podpisac umowe (obiecuja 30% znizki w pierwszym roku) wystarczy
    przejechac min 400 km i nagrac 10 tras przy pomocy appki co z ich strony redukuje
    koszty ... oferta redukuje ryzyko po stronie TU bo odsiewa mlodocianych zapierdalaczy
    :-)

    P.

  • 22. Data: 2016-11-30 12:20:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 11:02:17 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A jak zacznie z obywatelskiego obowiazku powiadamiac organy scigania o
    > wszelkich przekroczeniach predkosci ? :-)
    Czemu zakładasz że ja przepisy łamię;)
    Trochę wiary w ludzi

  • 23. Data: 2016-11-30 13:04:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-11-30 o 08:36, spider pisze:
> [...]
    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html
    > Inna sprawa że pełno tu na drogach debili którzy odpierdalają takie
    > numery że włos się jeży. Na nich nie ma bata, bo ani policja im
    > niestraszna ani stawki OC. Niby na podstawie zapisu z kamerki które
    > ludzie wrzucają na emaila policji można delikwenta ukarać, ale ludzie
    > też nie lubią być ciągani po komisariatach czy sądach, więc wolą wrzucić
    > na jutuba na polskiedrogi.

    Jednego razu nie wytrzymałem i przesłałem filmik do WRD. Było wyraźnie
    widać, sytuacja ewidentna, włos się jeży, podałem swoje dane, miejsce
    datę i godzinę zdarzenia, nr-y rejestracyjne wanna-be-kamikadze i swoje,
    wszystko co trzeba.
    Ze strony Policji nie było żadnej reakcji.

  • 24. Data: 2016-11-30 13:11:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 12:20, Kris pisze:

    > Czemu zakładasz że ja przepisy łamię;)
    > Trochę wiary w ludzi

    Jest różnica między wiarą w ludzi a skrajną naiwnością;)

    Shrek

  • 25. Data: 2016-11-30 13:55:46
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.11.2016 o 11:19 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Generalnie duże szkody powodują
    > dynamicznie jeżdzące samce a nie kapelusze czy kobiety. Żadna tajemnica.

    Ale co innego skakanie po pasach, czy inne gwałtowne, zaskakujące
    pozostałych kierowców manewry a co innego sprawne ruszenie spod świateł.
    Mam nadzieję, że analizy wezmą to pod uwagę.

    --
    SW3
    ----

  • 26. Data: 2016-11-30 14:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 13:55, SW3 pisze:

    > Ale co innego skakanie po pasach, czy inne gwałtowne, zaskakujące
    > pozostałych kierowców manewry a co innego sprawne ruszenie spod świateł.
    > Mam nadzieję, że analizy wezmą to pod uwagę.

    Nadzieja... Generalnie kapelusz jest lepszym płatnikiem składek od tego,
    co jeździ dynamicznie... i masz rację - wezmą to pod uwagę:( podobnie
    jak biorą pod uwagę że silnik ma 200+ KM i z tego wyciągają wniosek, że
    statystycznie składkę powinieneś mieć wyższą - mimo, że możesz mieć te
    200 koni, bo zajebiście lubisz szybko ruszać ze świateł.

    Ba - ja na przykład chętnie przepuszczam pieszych - raz, że po prostu
    się należy, dwa, że potem lubię depnąć do podłogi przy ruszaniu - taki
    mam kaprys, jestem duże dziecko, po prostu lubię. To teraz dostaną dane,
    że dwa razy częściej przyspieszam i hamuje, przy czym przyspieszam z
    pedałem w podłodze.

    Jak myślisz - pochwalą, że przepuszczam pieszych i sprawnie ruszam ze
    świateł, czy dostanę 50+...% ;(

    Shrek

  • 27. Data: 2016-11-30 14:50:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 11:26, ddddddddddddd pisze:

    > nie wykorzystują. Skorzystałem i używałem NE tylko jak jechałem bardzo
    > szybko, Vmax pewnie w okolicach 240km/h, w większości jazda ponad
    > dopuszczalną prędkość.
    > Nie wykorzystali (OC+ASS+szyby wzrosło łącznie o 70zł)

    Wiem. Z tym, że... nie wykorzystują do _konkretnej_ składki
    (niewykluczone, ze właśnie poniosłeś składkę sąsiadom - nieznacznie ale
    w kupie siła;), dwa nie znaczy, że nie zaczną. Choćby z wykorzystaniem
    danych wstecz. Zgodziłeś się, to ja tam zakładam, że kiedyś to przeciw
    tobie wykorzystają.

    To że nie wykorzystują to jedno. To że się zgadzasz na wykorzytanie to
    drugie - i jak przeczytałem licencję to od razu dałem anuluj:)

    Shrek.

  • 28. Data: 2016-11-30 14:54:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 11:07, J.F. pisze:

    > No przeciez podali - 40% jest za, 55% przeciw :-)
    >
    > Tylko ja bym tak z ciekawosci zbadal jeszcze ile obie grupy maja znizki :-)

    Obecnie zniżki są z dupy wzięte, więc teraz to bez znaczenia. Natomiast
    należy założyć, że ci co są za, to raczej się spodziewają obniżki z tego
    powodu i raczej nie bezpodstawnie. Pewne jest jedno - ci co są przeciw i
    "nie skorzystają" z pewnością dostaną podwyżkę, na zasadzie że skoro nie
    chcesz pokazać, to znaczy, że masz coś do ukrycia (i w tej syytuacji
    poniekąd słusznie).

    Ponadto jak jednym obniżą... to to ktoś musi za to zapłacić.

    Shrek

  • 29. Data: 2016-11-30 15:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Natomiast należy założyć, że ci co są za, to raczej się spodziewają
    >obniżki z tego powodu i raczej nie bezpodstawnie. Pewne jest jedno -

    Baby i kapelusznicy :-)

    >"nie skorzystają" z pewnością dostaną podwyżkę, na zasadzie że skoro
    >nie chcesz pokazać, to znaczy, że masz coś do ukrycia (i w tej
    >syytuacji poniekąd słusznie).

    Poniekad slusznie ... ale czy rynek tego nie wywroci ?
    Przygarnie ich jakas firma, bo sie okaze, ze oni wcale nie tacy
    wypadkowi.

    Albo wystarczy wylaczyc telefon :-)

    J.

  • 30. Data: 2016-11-30 16:06:27
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zni?k? w oc? wykraka?em
    Od: masti <g...@t...hell>

    abn140 wrote:

    > yyyy - aplikacja sciaga z mapy gdzie jestes i jaki jest limit.
    > patrzy ile jedziesz.
    > zapisuje czas twania jazdy, precdkosc i % przekroczenia. gdzie to jest -
    > wycina.
    > PZUje moga zajrzec do pamieci tylko tych danych, gdzie - nie zapisuje sie.
    > nie da sie takiego czegos napisac?

    da się tylko po co?
    jaki cel ma dający to ustrojstwo by ładować kasę w pisanie softu, który
    go odetnie od danych dodatkowo zwiększając konieczną moc obliczeniową
    urządzenia?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?