  • Data: 2017-08-03 16:10:26
    Temat: Re: Kto. art. 5.3.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Aug 2017 15:06:49 +0200, Radowan

    > To że już nie widzisz to nie ma znaczenia,
    > Alzheimera chyba jeszcze nie masz.
    > Kombinujesz jak koń pod górę więc robi się nudne.
    > Wmawiales komuś, że zatrzymuje się przed STOPem
    > pomimo zielonego, więc uzasadnij taką głupotę.

    Póki co próbujesz uparcie wmówić, że pomimo zielonego światła trzeba się
    stosować w drugiej kolejności do znaków pierwszeństwa, czyli do STOPu
    również -- bo sygnalizator pozwala tylko i wyłącznie na wjazd za ten
    sygnalizator. To nie moje słowa, tylko twoje. Więc te swoje wypisane tutaj
    głupoty sam sobie uzasadniaj i mnie w to z łaski swojej nie mieszaj.

    --
    Pozdor
    Myjk