  • 1. Data: 2014-03-18 19:36:41
    Temat: Który motocykl lepszy ?
    Od: dawid099 <dexter3004@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemanko !
    Chciałbym się was zapytać który motocykl będzie najlepszy z poniższch :
    -
    http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt-125-maly-przebieg
    -sprawna-CID5-ID5gg3z.html
    - http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt125-r-zarejestrowa
    na-CID5-ID5fTd1.html
    -
    http://tablica.pl/oferta/kawasaki-kmx-125-13tys-km-1
    00-oryginal-zamiana-na-enduro-lub-sporta-CID5-ID3thf
    P.html
    - http://tablica.pl/oferta/husqvarna-wre-wr-125-CID5-I
    D4QhvT.html

    Chodzi mi głównie o :
    - To czy ta Yamaha DT 125 2007r będzię dobra w teren jak enduro.Czy
    wystrzyma zawiecha i czy nie będzie za twarda/
    - Moc maksymalna tych motocykli oraz osiągi.
    - Awaryjnośc , spalanie.
    - Co ile remonty.
    - I czy dobre są ceny czy koleś chce zadzu albo czy okazja
    Jak coś wiecie wiecej o tych motorkach co mogło by mi się przyać,chętnie
    poczytam

  • 2. Data: 2014-03-19 09:03:51
    Temat: Re: Kt?ry motocykl lepszy ?
    Od: johnny <j...@p...pl>

> [...]
    > - Awaryjnośc , spalanie.
    > - Co ile remonty.
    > - I czy dobre są ceny czy koleś chce zadzu

    No więc tak: przesiedziałem całą noc, posprawdzałem wszystkie dostępne
    manuale, przegrzebałem cały internat coby wiedzieć wszystko o osiągach,
    spalaniu, remontach i awaryjności tych modeli, na skypie prowadziłem
    ożywione dyskusje z najlepszymi fachowcami w branży i z całą pewnością
    mogę stwierdzić: koleś chce zadzu =(:-o)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2014-03-19 11:08:23
    Od: dawid099 <dexter3004@_NOSPAM_wp.pl>

    Zrobiłem błąd a ty się czepiasz.Założyłem temat żeby mi ktoś pomógł w
    kupnie motoru a nie żeby jakiś debil się czepiał błędu.

  • 4. Data: 2014-03-19 11:12:05
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 19 Mar 2014 10:08:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dawid099
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zrobiłem błąd a ty się czepiasz.Założyłem temat żeby mi ktoś pomógł w
    > kupnie motoru a nie żeby jakiś debil się czepiał błędu.

    Moim zdaniem też ten koleś chce zadzu.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2014-03-20 11:04:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-19 11:12, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 19 Mar 2014 10:08:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dawid099
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moim zdaniem też ten koleś chce zadzu.

    A według mnie jest to wyjątkowa okazja, która cudem się uchowała w
    internecie i jeśli młody tego nie kupi, to przeleci mu koło nosa.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-03-20 13:14:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    dawid099 <dexter3004@_nospam_wp.pl> wrote:

    > Zrobiłem błąd a ty się czepiasz.Założyłem temat żeby mi ktoś pomógł w
    > kupnie motoru a nie żeby jakiś debil się czepiał błędu.

    Pięknie się sfutrzył. (C)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 7. Data: 2014-03-20 13:54:13
    Temat: Re: Który motocykl lepszy ?
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 marca 2014 19:36:41 UTC+1 użytkownik dawid099 napisał:
> [...]
    >
    > - I czy dobre są ceny czy koleś chce zadzu albo czy okazja
    >
    > Jak coś wiecie wiecej o tych motorkach co mogło by mi się przyać,chętnie

    Uważaj! Koleś chce zadzu!

  • 8. Data: 2014-03-20 15:52:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Tym razem przeginacie, trafił się jeden z niewielu
    egzemplarzy z sikacza, który potrafi pisać po polsku,
    a Wy kontynuujecie tradycyjną nagonkę, czepiając się
    jednej pierdoły. Chyba nie tędy droga :/

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 9. Data: 2014-04-06 17:47:43
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2014-03-20 15:52, Lisciasty wrote:
> [...]
    > jednej pierdoły. Chyba nie tędy droga :/
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/

    Ale jak sobie kompleksy na wiosne przewentylowali!..;-)