-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ohgski$rf2$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<134k6yn3vu7l3$.1cud7ezj45uqf$.dlg@40tude.net>
<ohk4nt$2fm$1@node1.news.atman.pl> <ohopdd$chi$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ohopdd$chi$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Księgowi, jako projektanci
Date: Tue, 13 Jun 2017 15:39:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <593feb1f$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
X-Trace: 1497361183 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.30.120.167:49156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1982
X-Received-Body-CRC: 890464071
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607543
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ohopdd$chi$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2017-06-11 o 21:12, Jacek pisze:
> W dniu 11.06.2017 o 13:54, J.F. pisze:
>>> podejrzewalbym wypalenie stykow przez indukcyjnosci - moze na
>>> stykach
>>> za duzo oszczedzili :-)
>> Dokładnie tak się stało.
>> Jeden przekaźnik od pompy - indukcyjność
>> Drugi od sprzęgła sprężarki - też indukcyjność.
>Nie na stykach tylko na snuberach, indukcyjne obciążenie potrafi
>każde styki zniszczyć. Więc oszczędzają na snuberach bo bez nich
>wiadomo że styk wytrzyma max 1-2lat. A bywa że mniej.
Nie przypominam sobie snubberow w starych samochodach.
Ale moze gdzies tam byly schowane w przekaznikach.
I mowisz, ze zrezygnowali ? Przy tych cenach elementow, co je dzis
mamy ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.17 16:24 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=