-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Księgowi, jako projektanci
Date: Sun, 11 Jun 2017 21:12:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 7
Message-ID: <ohk4nt$2fm$1@node1.news.atman.pl>
References: <ohgski$rf2$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<134k6yn3vu7l3$.1cud7ezj45uqf$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 81.219.155.81
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1497208381 2550 81.219.155.81 (11 Jun 2017 19:13:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jun 2017 19:13:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.1
In-Reply-To: <134k6yn3vu7l3$.1cud7ezj45uqf$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607404
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11.06.2017 o 13:54, J.F. pisze:
> podejrzewalbym wypalenie stykow przez indukcyjnosci - moze na stykach
> za duzo oszczedzili :-)
Dokładnie tak się stało.
Jeden przekaźnik od pompy - indukcyjność
Drugi od sprzęgła sprężarki - też indukcyjność.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.17 21:14 cef
- 13.06.17 15:30 Janusz
- 13.06.17 15:39 J.F.
- 13.06.17 16:24 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=