    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Księga adresowa synchronizowana w HTC D. Z
    Date: Sun, 12 Jun 2011 15:07:40 +0200

    > Na pewno nie Outlook Express, nigdy.

    Hmm... HTC Sync w okienku pokazywało OE, ale nie sprawdziłem dokładnie,
    przyznaję.

    > Zresztą w przypadku M650 masz szansę jeszcze mieć licencjonowanego Outlooka
    > na CD w pudełku z telefonem, to jest jedno z ostatnich urządzeń z WM które
    > dostawało jeszcze pełnego Outlooka w pudełku.

    Wyciągnąłem pudełko, ślicznie wtedy pakowali, dodatków dużo. Nawet nie
    wiedziałem że mam słuchawki, zapasowe gumki, rysik itp :) Zastanawia
    mnie fakt znalezienia zasilacza sieciowego... drugiego oryginalnego...
    nieużywanego... Hmm, nie pamiętam dlaczego, kilka lat minęło ;)
    W każdym razie Outlook jest, Trial 60 dni, wystarczy aż nadto do
    przekopiowania (szczęśliwie komp idzie pod format, więc dlaczego nie
    spróbować, przynajmniej kopiowanie bym załatwił).

    > HTC Sync do Androida jest takie sobie i z kolejną wersją coraz gorsze.
    > Lepszy jest Droid Explorer.

    Potrzebuje coś dodatkowego? Pytam, gdyż na przyszłość dobrze było by móc
    zarządzać.

    THX.
    Irek.N.