-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ksiżka "sam naprawiam" Etzolda...
Date: Sun, 19 Jun 2011 07:54:58 +0200
Organization: -
Lines: 34
Message-ID: <9...@4...com>
References: <4dfcc851$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...com>
<4dfcf853$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4dfd02a5$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308462896 2657 82.143.187.50 (19 Jun 2011 05:54:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2011 05:54:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377041
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 18 Jun 2011 21:55:17 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>W dniu 2011-06-18 21:37, Robert Rędziak pisze:
>> Przy czym większość zamiast wystrugać sobie przyrząd, będzie i
>> tak kombinować ze śrubokrętami, kluczami, etc. A że się np.
>> kółko ze spieków ukruszy, to drobiazg.
>
>No ale to jest właśnie ta cenna wiedza.
>Bo ja tam wiem że patenciarskie blokady rozrządu najlepiej robić z drewna.
>Gdyby było o tym w książce to pewnie niejednemu by się udało.
>A tak to w książce się dowie tylko że trzeba mieć zagadkową blokadę
>"XRF-31337", wciśnie jakiś łom i popsuje.
No ale co - chcialbys rysunkow konstrukcyjnych tej blokady zeby sobie
samemu wystrugac ?
>>>Ale takie punkty referencyjne się przydają - zwłaszcza jak rozbierzesz,
>>>złożysz i coś nie działa.
>>Punkty referencyjne, ale w jakich warunkach?
>Wystarczy podać na wolnych obrotach, nawet z jakimś +-.
A nie prosciej zalozyc ze oryginalny czujnik, montowany w jeden
mozliwy sposob daje odpowiedni punkt referencyjny ?
>No zazwyczaj tak właśnie jest, tylko jak jednak dochodzi do tej sytuacji
>że silnik jednak nie chodzi, to trzeba obskoczyć podstawowe parametry
>pracy silnika żeby stwierdzić co jest nie tak.
>A do tego trzeba mieć jakieś wartości referencyjne.
Do tego wystarczy zwykly stroboskop. Silnik jakos chodzil bedzie nawet
na sporo przestawionym zaplonie.
Albo miernik energii iskry. Masz ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.11 08:22 J.F.
- 19.06.11 08:26 J.F.
- 19.06.11 08:34 MarcinJM
- 19.06.11 11:40 venioo
- 19.06.11 12:06 Tomasz Pyra
- 19.06.11 12:55 Alexy
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)