  • 1. Data: 2010-07-17 19:22:24
    Temat: Krzyżacy
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Właśnie na TVP1 lecą zrekonstruowani cyfrowo "Krzyżacy". Akurat mam do
    dyspozycji tylko kablówkę i TV 4:3.
    Film jest w formacie 21:9 letterboxed. Czy na platformach też ma takie
    proporcje?

    Krystian

  • 2. Data: 2010-07-17 20:19:20
    Temat: Re: Krzyżacy
    Od: "Muszka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie na TVP1 lecą zrekonstruowani cyfrowo "Krzyżacy". Akurat mam do
    > dyspozycji tylko kablówkę i TV 4:3.
    > Film jest w formacie 21:9 letterboxed. Czy na platformach też ma takie
    > proporcje?

    W TNK HD na kanale TVP1 też jest w takich proporcjach.
    Jutro będzie na TVP HD w jakości HD...

    MM

  • 3. Data: 2010-07-17 20:20:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Właśnie na TVP1 lecą zrekonstruowani cyfrowo "Krzyżacy". Akurat mam do
    > dyspozycji tylko kablówkę i TV 4:3.
    > Film jest w formacie 21:9 letterboxed. Czy na platformach też ma takie
    > proporcje?

    c+ 704x576 16:9 25 fps

  • 4. Data: 2010-07-18 10:50:47
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał:

    > c+ 704x576 16:9 25 fps

    To format nadawanego obrazu, a mi chodzi o sam film.
    U mnie było tak, ze na początku (czołówka firmy rekonstruującej
    film) było 16:9, a własciwy film - 2,35:1 (większe czarne pasy LB).

    Krystian

  • 5. Data: 2010-07-18 12:14:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Jul 2010 12:50:47 +0200, "Krystian Zaczyk"
    <z...@s...etan.pl> wrote:

    >To format nadawanego obrazu, a mi chodzi o sam film.
    >U mnie było tak, ze na początku (czołówka firmy rekonstruującej
    >film) było 16:9, a własciwy film - 2,35:1 (większe czarne pasy LB).

    Tak było u mnie - kabel UPC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-07-18 14:43:00
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > To format nadawanego obrazu, a mi chodzi o sam film.
    > U mnie było tak, ze na początku (czołówka firmy rekonstruującej
    > film) było 16:9, a własciwy film - 2,35:1 (większe czarne pasy LB).

    A jak miało byc inaczej?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 7. Data: 2010-07-18 16:29:32
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał:

    > Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak miało byc inaczej?

    No jak to jak? 2,35 bez LB (anamorficznie) i telewizor Philips Cinema.
    Ktoś kupił specjalnie na Krzyżaków, a tu kicha... ;-)
    A poważnie to ciekawe, czy niektórzy posiadacze 16:9 będą regulować
    obraz by nie było czarnych pasów?

    Krystian

  • 8. Data: 2010-07-18 20:07:44
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-18 18:29, Krystian Zaczyk pisze:

> [...]
    > Ktoś kupił specjalnie na Krzyżaków, a tu kicha... ;-)
    > A poważnie to ciekawe, czy niektórzy posiadacze 16:9 będą regulować

    Ci co troszku pomyślą to raczej nie

  • 9. Data: 2010-07-19 08:12:45
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 18-07-2010 o 18:29:32 Krystian Zaczyk <z...@s...etan.pl>
    napisał(a):

    > No jak to jak? 2,35 bez LB (anamorficznie) i telewizor Philips Cinema.

    A wogóle jest taki standard w DVB?
    Zdawało mi się, że w TV są tylko 2 standardy: 4/3 i 16/9, a w HD to już
    tylko 16/9. Cokolwiek innego jest nadawane to zawsze z pasami.

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2010-07-19 09:27:08
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał:

    > A wogóle jest taki standard w DVB?

    Nic (technicznie) nie stoi na przeszkodzie by po prostu nadać taki film
    anamorficznie, specjalnie dla posiadaczy Philips Cinema ;-)
    BTW, 16:9 też kiedyś było tylko w kinie. Standardy DVB są "open" - kto wie
    co będzie, gdy rynek się nasyci 16:9... Pierwszy odbiornik już jest ;-)

    > Zdawało mi się, że w TV są tylko 2 standardy: 4/3 i 16/9, a w HD to już tylko
    > 16/9. Cokolwiek innego jest nadawane to zawsze z pasami.

    Nie zawsze. Oprócz LB jest jeszcze P&S. Jezeli dobrze pamiętam,
    poprzednie wydanie DVD Krzyżaków było takie (anamorficzne 16:9
    + P&S z 21:9 bez pasów).

    Krystian