    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krzywe kolo w Mazdzie Demio 2002r
    Date: Fri, 14 Sep 2012 15:59:22 +0200

    W dniu 2012-09-14 13:47, kazio101 pisze:

    > No to mnie zmartwiłeś! Zbeżność była ustawiana dodatkowo po tej naprawie (w innym
    warsztacie). Myślałem że to był powód ściągania na bok. Ale zbieżnośc jest dobra.
    Pali prawidłowo. Kiedyś palił sporo więcej jak była zbieżność nieprawidłowa. Czyli
    prawdopodobnie jakby zawieszenie jest skrzywione?

    Jeśli kąt pochylenia jest zły i wynika z nieprawidłowej geometri nadwozia (zakładam
    że brak jest
    elementów regulacyjnych, jak to zwykle w dzisiejszych autach), to jest to ewidentnie
    powód do reklamacji usługi.

    Samochód po wypadku ma być doprowadzony do geometrii mieszczącej się w fabrycznych
    normach!
    Jeśli to była pierwsza tego typu naprawa w tym aucie, sprawę łatwo udowodnić.