  • 21. Data: 2015-09-29 23:28:08
    Temat: Re: Kryzys wieku produkcyjnego
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 22:32:14 UTC+2 użytkownik Tomek Wozniakowski napisał:
    > Czesc :)

    > Budyn... 15 lat czego? Bo jak Precla, to w kwietniu bodajże bedzie 19
    > latek. Cos zaspales ;)

    na pewno bylaby to 15rocznica czegos :) A moze zaspalem, kto wie

    > Co do reszty sie zgadzam :) Probowalem sobie poradzic jadac na Pierniki
    > pelnoprawnie w maju :) Troche pomoglo, ale strasznie malo ludkow :(

    różanscy wciąz dzialaja corocznie :) No i zbigi ladnie sie pokazal - szkoda ze
    jednorazowo...

    b.

  • 22. Data: 2015-09-30 21:37:32
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:

    >Budyn... 15 lat czego? Bo jak Precla, to w kwietniu bodajże bedzie 19
    >latek. Cos zaspales ;)

    Znakiem tego, panie tego, nieuchronnie nadciaga kolejna okragla
    rocznica ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2015-09-30 23:49:05
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2015-09-30 21:37, Jacot pisze:

    > Znakiem tego, panie tego, nieuchronnie nadciaga kolejna okragla
    > rocznica ;)

    ano ano... cos z tym trzeba zrobic :) dzieci, a niektorych wnuki, nas
    podwioza na impreze, nie? ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 24. Data: 2015-09-30 23:51:37
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2015-09-29 23:28, Budyń pisze:

    > różanscy wciąz dzialaja corocznie :) No i zbigi ladnie sie pokazal - szkoda ze
    jednorazowo...

    no tak... O Zbigim, to sie jakos "dzien przed" dowiedzialem ;( Takie
    imprezy, to moze lepiej, ze sie za czesto nei powtarzaja z tymi samymi
    aktorami. Chyba, ze co innego masz na mysli ;) To juz zupelnie
    przegapilem :-/

  • 25. Data: 2015-10-01 08:46:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 23:51:44 UTC+2 użytkownik Tomek Wozniakowski
    > no tak... O Zbigim, to sie jakos "dzien przed" dowiedzialem ;( Takie
    > imprezy, to moze lepiej, ze sie za czesto nei powtarzaja z tymi samymi
    > aktorami.

    rocznice niech zrobi :-)

    b.

  • 26. Data: 2015-10-05 23:25:22
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2015-10-01 08:46, Budyń pisze:

    > rocznice niech zrobi :-)

    nooo... nam dycha za rok stuknie ;P

  • 27. Data: 2015-10-06 22:24:19
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    8<...
    > Znakiem tego, panie tego, nieuchronnie nadciaga kolejna okragla
    > rocznica ;)
    ...>8

    Okragla + rocznica u Zbigich! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 28. Data: 2015-10-06 22:28:24
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tomek Wozniakowski pisze:
    8<...
    > ano ano... cos z tym trzeba zrobic :) dzieci, a niektorych wnuki, nas
    > podwioza na impreze, nie? ;P
    ...>8

    Tomek! Bez zartow!
    Z Nemrodem nie wsiade, zes.. bym sie ze strachu, wnuka moto trzeba by
    zbyt czesto tankowac a i jakies przykurcze by mnie trafily :(
    A kto niby jeszcze procz mnie mogł by pojechac z wnukiem?!
    Czekamy do bardziej okraglej rocznicy!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 29. Data: 2015-10-06 23:01:06
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    W dniu 2015-10-06 22:28, Sir Piernik pisze:
> [...]
    > zbyt czesto tankowac a i jakies przykurcze by mnie trafily :(
    > A kto niby jeszcze procz mnie mogł by pojechac z wnukiem?!

    :) Wiesz, drogi Pierniku, dzieci rosną....