  • 11. Data: 2015-08-17 20:47:36
    Temat: Re: Kryzys wieku produkcyjnego
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Lisciasty pisze:
    8<...
    > to się nie chce, bo do garażu daleko,
    ...>8

    Lisciu, jest rada - kupic Airwheel i tym wynalazkiem (ale fun!)
    dojezdzac do garazu :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 12. Data: 2015-08-18 15:55:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 20:47:38 UTC+2 użytkownik Sir Piernik napisał:
    > Lisciu, jest rada - kupic Airwheel i tym wynalazkiem (ale fun!)
    > dojezdzac do garazu :)

    Ale ja mam kryzys wieku produkcyjnego, a nie kryzys wieku średniego ;P

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 13. Data: 2015-08-18 21:59:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 15:55:30 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale ja mam kryzys wieku produkcyjnego, a nie kryzys wieku średniego ;P

    te - panowie zrobcie jakies piwo na 15lecie - stare gemby by sie poogladalo :)

    b.

  • 14. Data: 2015-08-18 22:20:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 16:50, Lisciasty pisze:
    [cut]
    > Jak sobie radzić z taką chorobą? Przeczekać? Sprzedać
    > padakę i kupić za parę lat coś innego? Wyjechać
    > w Bieszczady? :>
    Pierdolenie takie..
    radze korzystac poki zdrowie jest bo pozniej sie nagle okazuje, ze
    chcesz jezdzic a nie mozesz bo awaria systemu. A jak nie masz czasu to
    znaczy, ze brak Ci organizacji ;P

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 15. Data: 2015-08-18 23:46:19
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 13.08.2015 o 16:50, Lisciasty pisze:
    > Zapewne nie jestem pierwszy ani ostatni z tego typu
    > dolegliwościami, a mianowicie praca, żona, dzieci,
    > kupę innych życiowych bzdetów którymi trzeba się zająć,
    > czasami wypada ruszyć dupę w celach zdrowotnych, żeby
    > jaką-taką kondycję utrzymać. W efekcie od paru lat
    > czasu na motór pozostaje niewiele, a jak już jest czas,
    > to się nie chce, bo do garażu daleko, łachów w piwnicy
    > szukać trzeba, a cholera wie czy olej w silniku
    > nie jest już aby do wymiany.
    > Jak sobie radzić z taką chorobą? Przeczekać? Sprzedać
    > padakę i kupić za parę lat coś innego? Wyjechać
> [...]

    Sprzedaj tą padakę, bo wyraźnie nie wpisuje się w obecne założenia. A
    wnioskując z Twojego posta te są takie:

    - moto ma jeździć niezależnie od stanu oleju
    - ma jeździć "bez ciuchów"
    - ma na co dzień pokonywać trasę praca <--> żona, dzieci
    - powinno chociaż raz pokonać trasę w Bieszczady
    - powinno raz na jakiś czas się zepsuć (W trosce o Twoją kondycję.
    Pchanie moto angażuje jednocześnie wiele partii mięśni. Pamiętaj jednak
    aby trening aerobowy był skuteczny powinien trwać przynajmniej pół
    godziny - tyle czasu potrzebujesz aby wypalił się glikogen w mięśniach.
    Moto powinno się spierdolić np. tuż po odpaleniu wracając z pracy, a nie
    pod samą chatą)

    Myślę, że da się coś znaleźć. Może jakaś MZ ETZ albo 350TS? Koledzy z
    większym doświadczeniem, na pewno podsuną kilka swoich typów.

    --
    pzdr!
    twardziejszy

  • 16. Data: 2015-08-22 20:49:48
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    twardziejszy pisze:
    8<...
    > Sprzedaj tą padakę, bo wyraźnie nie wpisuje się w obecne założenia. A
    > wnioskując z Twojego posta te są takie:
    8<...>8
    > Myślę, że da się coś znaleźć. Może jakaś MZ ETZ albo 350TS? Koledzy z
    > większym doświadczeniem, na pewno podsuną kilka swoich typów.
    ...>8

    Człowieku, chyba nie masz pojęcia komu odpowiedziałeś tak nieszczęśliwie
    <ROTFL>
    Jak Ci się chce to pogrzeb sobie w archiwum >10 lat wstecz :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 17. Data: 2015-08-23 20:20:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 20:49:49 UTC+2 użytkownik Sir Piernik napisał:
    > Człowieku, chyba nie masz pojęcia komu odpowiedziałeś tak nieszczęśliwie
    > <ROTFL>
    > Jak Ci się chce to pogrzeb sobie w archiwum >10 lat wstecz :)

    Nie wymagaj, żeby każdy pamiętał, że mi żule ukradły Jawę 10 lat temu ;)

  • 18. Data: 2015-08-26 00:08:10
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 20:20:06 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nie wymagaj, żeby każdy pamiętał, że mi żule ukradły Jawę 10 lat temu ;)

    Tą co ją u mnie nocowałeś w garażu w Warszawie daaawno temu?

    Patrz a myślałem że jak warszawskie wszy na nią wlezą to już nikt jej nie ruszy.

    KJ

  • 19. Data: 2015-08-26 11:57:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 00:08:11 UTC+2 użytkownik KJ napisał:
    > Tą co ją u mnie nocowałeś w garażu w Warszawie daaawno temu?

    Nienie, ta się ma dobrze :P
    Nowsza Jawa TS 350, pierścienie mi się posypały, stała pod blokiem
    celem naprawy i potem już nie stała.

    > Patrz a myślałem że jak warszawskie wszy na nią wlezą to już nikt jej nie ruszy.

    To tam były jakieś wszy? :O

  • 20. Data: 2015-09-29 22:31:55
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2015-08-18 21:59, Budyń pisze:

    > te - panowie zrobcie jakies piwo na 15lecie - stare gemby by sie poogladalo :)

    Budyn... 15 lat czego? Bo jak Precla, to w kwietniu bodajże bedzie 19
    latek. Cos zaspales ;)

    Co do reszty sie zgadzam :) Probowalem sobie poradzic jadac na Pierniki
    pelnoprawnie w maju :) Troche pomoglo, ale strasznie malo ludkow :(

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek