-
X-Received: by 10.140.20.167 with SMTP id 36mr27141qgj.13.1391907696315; Sat, 08 Feb
2014 17:01:36 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.20.167 with SMTP id 36mr27141qgj.13.1391907696315; Sat, 08 Feb
2014 17:01:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!f11no13904289qae.1!news-out.
google.com!y18ni5935qap.1!nntp.google.com!k15no13884814qaq.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 8 Feb 2014 17:01:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <52f6d23e$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.224.194;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.224.194
References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
<ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
<52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
<52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
<52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
<52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<52f6c3d5$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<52f6d23e$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 09 Feb 2014 01:01:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523280
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 9 lutego 2014 01:56:08 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:cb5ed5ad-c5cd-4490-9e16-9f43d7f5e782@googlegrou
ps.com...
>
> W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
>
> > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> >
>
> > news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebc@googlegrou
ps.com...
>
> >
>
> > W dniu piątek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
>
> >
>
> > > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > news:52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały
>
> >
>
> > > silnik
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam
>
> >
>
> > > pękało
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza.
>
> > > Nie
>
> >
>
> > > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od środka i w
>
> >
>
> > > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
>
> >
>
> > > od środka. Jak takie coś może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
>
> >
>
> > > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle
>
> > > drobnych
>
> >
>
> > > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
>
> >
>
> > > drobne kryształki otoczone olejem.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
>
> >
>
> >
>
> Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie są zdaniami pytającymi.
>
>
>
>
>
>
>
> Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy do
>
> kłopotów z silnikiem VW.
>
>
>
>
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam,
>
>
>
> yabba
Do części bzdur jakie tu wypisano.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?