  • Data: 2014-02-06 21:41:15
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-06 21:20, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Bardzo rozsądne rozwiązanie :-)
    >
    > Nawet bez kondycji przejedziesz to w maksymalnie kwadrans.
    > Przy spokojnym tempie nawet się nie spocisz.
    > Korzyści dla zdrowia są oczywiste, przyjemność gwarantowana.

    W zakresie zdrowia - prawda, przyjemności też, ale jest pewien
    problem. Tutaj na grupie niektórzy (a może jest ich nawet więcej)
    uważają, że rowerzysta nie ma prawa się po drodze poruszać, a jak
    tam jest, to ma do rowu spierniczać przed samochodem, bo go spowalnia.

    (...)
    > Mówię to jako praktyk, jeździłem rowerem do pracy jak miałem
    > 800m, 3 km, 10km, 20 km. Samochód stoi pod domem i czeka na okazjonalne
    > jazdy kiedy jest naprawdę potrzebny :-)

    No, ja aż tak ortodoksyjny nie jestem ;) Niestety do pracy i okolic to
    samochód jest mi potrzebny (bądź chce mi się wygodnie przemieszczać),
    niemniej tak do dojazdów do pracy na te kilka km to spoko - pod pewnymi
    warunkami. Niestety godziny pracy itd. to nie etat, więc rower
    zazwyczaj odpada. Co innego poza pracą - tutaj piechotką, rowerem,
    KM itd. Luksus panie ;)