-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
Date: Sat, 13 Feb 2016 15:32:32 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <n9nepo$mn$1@node1.news.atman.pl>
References: <9...@g...com>
<56b46164$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
<56bef26c$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<n9mukn$opn$1@node2.news.atman.pl>
<56bf0221$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
<n9n2g9$jum$1@node1.news.atman.pl>
<56bf23f4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1455373944 727 83.142.198.226 (13 Feb 2016 14:32:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2016 14:32:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <56bf23f4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576671
[ ukryj nagłówki ]On 13.02.2016 13:39, z wrote:
>> Tania demagogia. Nie pamiętam przypadku, żeby ktoś zajechał komuś drogę
>> wracając na prawy pas na autostradzie (chyba że wracał np pod odbiciu
>> się od barierek;).
>
> A ja zauważyłem że jak ktoś chce właśnie być miły i przepuszcza
> wszystkich to zaczyna się na drodze dziać i ciarki przechodzą po plecach.
Jakie "przepuszcza wszystkich"? Po prostu zgodnie z PoRD porusza się o
ile to możliwe blisko prawej krawędzi jezdni.
> Generalnie zdrowy rozsądek i tor jazdy jak najbardziej prosty ;-)
Generalnie zdrowy rozsądek zawsze, a tor jazdy jak chcesz prosty i bez
zmian pasa, to wybierz sobie jakiegoś TIRa i za nim jedź. A jak nie
chcesz jechać szybciej, to po wyprzedzaniu wracaj na prawy. Będziesz w
zgodzie z prawem, rozsądkiem a i nikt ci pewnie nie będzie mrugał
długimi (albo będą to robić wyjątkowi frustracji). Mi się parę razy na
krzyż zdarzyło, w tym raz czy dwa rzeczywiście się zagapiłem i nie
wróciłem, a raz z premedytacją jechałem lewym na Wisłostradzie 80 bo
wiedziałem, że przy Gwiazdzistej strażnicy z fotopstryczkiem stoją.
Niestety ten za mną nie wytrzymał i wyprzedził środkowym pokazując mi
faka. Niby miał trochę racji...
A jak się zdarzy, że ktoś mnie dojedzie tak jak piszesz, to raczej
agresji w tym nie ma - skończę wyprzedzać i wracam, kolo jedzie dalej,
nikt pretensji do nikogo nie ma. A jak by miał, to jego problem.
Podobnie jak sam kogoś dojadę. No przecież się nie teleportuje na ten
prawy pas, więc musi skończyć wyprzedzać - o ile nie są to wyścigi
slimaków, to normalna sprawa.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi