  • Data: 2010-08-23 09:29:31
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-22 02:30, Robert Rędziak pisze:

    > Jak lubią rozsiewać zapaszek albo poruszać się z prędkością
    > rączego pieszego, to czemu nie. Jak wsiadam na rower, to po to,
    > by poruszać się sprawnie. Co dla mnie oznacza trzymać te 20-30
    > km/h przelotowej i mam jak w banku, że się przy tym nieźle upocę
    > (bo po prostu tak mam).

    Aby jechać w okolicach 15-20 nie potrzeba w ogóle wysiłku, nawet na
    zdezelowanym "holendrze" nieserwisowanym od 20lat. Jeżeli ktoś ma od
    tego wydzielać zapaszek to nie wiem w jakiej musi być beznadziejnej
    kondycji. Chyba, że to efekt fasolki to rozumiem;)

    > Jeden lubi ogórki, drugi...

    Nie wiem czy to na pewno tylko kwestia lubienia. Obstawiam, że to jednak
    efekt naszego narodowego zadęcia, zgodnie z przysłowiem: "zastaw się a
    postaw się".

    A.