  • 1. Data: 2011-04-03 21:22:43
    Temat: Krótka grafika
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    Witam,

    Jaką grafikę moglibyście polecić do 20 cm długości i 400 zł ceny? Już
    się nastawiłem na HD5770, ale zwykle mają ~23 cm długości, a do mojej
    obudowy wejdzie karta max 20 cm. Chodzi o grafę, na której można by
    czasem w coś zagrać. Kupowanie "jakiejkolwiek" jest pozbawione sensu,
    gdyż mam wbudowaną na płycie.

    pozdr.
    Hubett

  • 2. Data: 2011-04-03 23:42:25
    Temat: Re: Krótka grafika
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Hubert napisał:
    > Witam,
    >
    > Jaką grafikę moglibyście polecić do 20 cm długości i 400 zł ceny? Już
    > się nastawiłem na HD5770

    hd5670? :)

  • 3. Data: 2011-04-04 06:08:12
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 4/4/2011 1:42 AM, Mateusz pisze:

    > hd5670? :)

    Faktycznie. Podejdzie :) A coś szybszego i wciąż kompaktowego się
    znajdzie? Bo to jednak ok 2/3 wydajności HD5770.

  • 4. Data: 2011-04-04 06:52:28
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2011-04-04 08:08, Hubert pisze:

    > Faktycznie. Podejdzie :) A coś szybszego i wciąż kompaktowego się
    > znajdzie? Bo to jednak ok 2/3 wydajności HD5770.

    Moze po prostu zmien obudowe na wieksza? Albo chcesz pograc, albo miec
    ladne pudelko na biurku.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 5. Data: 2011-04-04 07:05:10
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 4/4/2011 8:52 AM, GAD Zombie pisze:
    > Moze po prostu zmien obudowe na wieksza? Albo chcesz pograc, albo miec
    > ladne pudelko na biurku.

    Akurat stoi pod biurkiem ;) Ta HD5670 w razie czego starczy, ale gdyby
    było coś szybszego, to czemu nie.

  • 6. Data: 2011-04-04 07:55:08
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Hubert wrote:

    > Akurat stoi pod biurkiem ;) Ta HD5670 w razie czego starczy, ale
    > gdyby było coś szybszego, to czemu nie.

    Ta karta:
    http://www.ceneo.pl/6305744
    o tej specyfikacji:
    http://www.powercolor.com/pl/products_features.asp?i
    d=209#Specification
    niby 182mm długości

    --
    Wojtek

  • 7. Data: 2011-04-04 16:32:54
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Hubert napisał:

    > Akurat stoi pod biurkiem ;) Ta HD5670 w razie czego starczy

    No mnie starcza, Crysis 2 w full detalach gram na 1440x900 :) Nie wiem
    czy da rade w wiekszej rozdzielczosci ale mnei to zadowala. A do tego
    malo pradu bierze w "idle" a w czasie intensywnej pracy ten IceQ - wcale
    go nei slychac, a karta do 50 stopni nie dochodzi (Wg. miernika w CCCC)

  • 8. Data: 2011-04-04 17:22:35
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 4/4/2011 9:55 AM, Wojtek pisze:

    > Ta karta:
    > http://www.ceneo.pl/6305744
    > o tej specyfikacji:
    > http://www.powercolor.com/pl/products_features.asp?i
    d=209#Specification
    > niby 182mm długości

    No dobra, dziękuję. Zmierzymy dokładnie przestrzeń i wybierzemy zaraz
    którąś z Waszych propozycji.

  • 9. Data: 2011-04-05 21:13:47
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 4/4/2011 6:32 PM, Mateusz pisze:

> [...]
    > malo pradu bierze w "idle" a w czasie intensywnej pracy ten IceQ - wcale
    > go nei slychac, a karta do 50 stopni nie dochodzi (Wg. miernika w CCCC)

    Ostatecznie wziąłem właśnie HD5670. Głównie z tego względu, że w
    zasilaczu nie mam 6 pinowego wyjścia do mocniejszych grafik.