eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrólik i jego przyjacieleRe: Królik i jego przyjaciele
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giga
    news.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Królik i jego przyjaciele
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <r3415m$e8q$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <5e564c4b$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5688bb$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e568e5c$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e569e3f$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e56a4d3$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 26 Feb 2020 22:01:28 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e56a4d3$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5e56dca9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.107.118
    X-Trace: 1582750889 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 79.191.107.118:55387
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672699
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale spojrz tu
    > https://goo.gl/maps/EKBvQXY2dau1uRHZ8
    >
    > Jakos fikusna ta hala, a zakladam, ze taka przydatna.
    >
    > Oczywiscie za pare lat przyjdzie inny model ... wiec dobrze miec zapasy.
    >
    >> A części dojeżdżałyby w trybie just-in-time i nawet dużego magazynu
    >> wtedy nie potrzeba.
    >
    > A potem urlop dla wszystkich, az sie nie skonczy epidemia w Chinach :-)
    >
    >> Ale ktoś się za to powinien wziąć - nie polityk, ale inżynier z
    >> menedżerem do spółki.
    >
    > Dokladnie, tylko ze dobrze byloby miec dzialajacy prototyp,
    > no i wola polityczna powinna byc ... lub finansowa.
    >
    > J.

    Hala jest fikuśna, bo w południowo-zachodniej części znajduje się
    odlewnia, a w północno-zachodniej - montownia silników. Zakładam, że do
    elektryka silniki będą po prostu kupowane - odpada znaczna część
    powierzchni.
    Oczywiście można gdybać co by było gdyby w przypadku nawalenia, ale
    wiele firm już tak pracuje, że podzespoły są dostarczane wprost na linię
    produkcyjną. No i nie potrzeba epidemi w Chinach - wystarczy nieświeże
    żarcie na stołówce i fabryka staje :-)
    Poza tym - jak wspomniałem - dostawczaki to kłopotliwa produkcja.
    Crafter występuje w 3 długościach i kilkunastu wersjach nadwozia.
    Ogarnąć to jest naprawdę sporym wyzwaniem logistycznym, zwłaszcza, że
    nie tłucze się na skład, ale na zamówienie, więc co jedno to inne auto.
    Raz krótkie, z drzwiami blaszanymi z tyłu, za chwilę wersja pasażerska
    ze wszystkimi bokami i tyłem szklanym, itd...
    T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.02.20 22:03 T.
  • 26.02.20 22:04 T.
  • 26.02.20 22:10 T.
  • 27.02.20 06:59 Budzik
  • 27.02.20 09:29 T.
  • 27.02.20 11:59 Budzik
  • 27.02.20 12:07 Kris
  • 27.02.20 12:22 robot
  • 27.02.20 13:15 T.
  • 27.02.20 13:16 T.
  • 27.02.20 13:19 J.F.
  • 27.02.20 13:54 Budzik
  • 27.02.20 14:06 J.F.
  • 27.02.20 14:08 J.F.
  • 27.02.20 14:09 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: