    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Krokowiec
    Date: Mon, 02 Nov 2009 02:47:43 +0100

    Powitanko,

    > Może to jakiś termistor do pomiaru temperatury silnika. Podgrzej silnik
    > suszarką i zobacz czy ta rezystancja się zmienia.

    Bingo, dzieki wielkie, tak wlasnie jest, silnik zagrzany wlasna praca R
    ok. 47kOhm, zimny ok. 80.

    > Typowo unipolarne.

    Typowe maja 2 "srodki" wyprowadzone, ten ma jeden, ale racja, to
    unipolarny. Jak chcialem sterowac dajac prad po dwie cewki (dla
    wiekszego momentu), to niestety szybko sie zagrzal. Co dziwne zagrzaly
    sie tez mocno IRFZ44, ktorymi to steruje. Trzeba bedzie po jednej cewce
    sterowac, ale i tak kopa ma i dla mojego cnc wystarczy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa